Gå til innhold

Problemer med Wii på HD TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Scart og kompositt støtter ikke mer enn 576i, noe som ikke ser pent ut på en HDTV.

 

Skal du ha en bedre oppløsning, som 480p, trenger du i ditt tilfelle komponent-kabel som du må kjøpe utenom til Wii.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel.

 

Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller.

Lenke til kommentar
Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel.

 

Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller.

 

 

ble liksom litt slitsomt å spille

 

men når jeg kjøper en sånn kabel blir det bedre

blir det så lyst

Lenke til kommentar
Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel.

 

Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller.

 

Da har du ikke stilt inn riktig på innstillingene. Gå inn og velg 480P og Widescreen på Settings menyen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fungerer ikke så bra her heller, selv om jeg har en komponent-kabel.

 

Får 525p i menyen, men 525i i spill, og så fant støtter den vel ikke ordentlig widescreen heller.

 

Da har du ikke stilt inn riktig på innstillingene. Gå inn og velg 480P og Widescreen på Settings menyen

Jeg får progressive scan i menyen, så den fungerer. Det kan hende det er prosjetoren min som tuller litt, men det står hvertfall at den kjører på interlaced i spillene.

 

Og jeg sa ikke at jeg ikke fikk på widescreen. Jeg mener at den presser sammen bildet bare, så du må strekke det ut selv. (Noe en del tv-er gjør selv). Bildet blir ikke noe spesielt fint da.

Lenke til kommentar

Er enig i at Wii tar seg best ut på ein vanlig TV via RGB-kabler, men det er utrolig ka man kan vende seg til :p

 

Lite tips, som sikkert alle fullstendig klar over..men bruk for all del ikkje fabrikkinastillingene på TV`en. Her kan gjerne bildeskarphet etc. stå aktivert, og da ser lav oppløste signal ihvertfall heilt jævlig ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...