Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde ikke jenter også gi blomster?


Anbefalte innlegg

Har gitt blomster mange ganger til både hun jeg har et forhold til nå og i tidligere forhold. Men har aldri fått blomster tilbake, ikke en eneste blomst. Og jeg synes faktisk blomster er ganske fint. Hvorfor har jenter fått det for seg at de skal få blomster, men ikke gi noen tilbake? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har både fått og gitt blomster. Joda, det var hyggelig, men det var ikke på grunn av skjønnheten i blomsten eller noe slikt, men tanken som lå bak. For å være litt egoistisk hadde jeg kanskje foretrukket sjokolade eller noe slikt, for blomster generelt sett bryr jeg meg svært lite om.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Tradisjonelt så er det jo jenta som får blomster, og ikke omvendt ...

Om det først skulle vært vanlig at gutter fikk blomster, skulle det vel vært buketter for brudgommen òg. Og hvorfor er det bare jentene som får ha kjole ...? Litt urettferdig, synes nå jeg. Nei, helt ærlig så tror jeg ikke gutter flest bryr seg noe særlig om blomster. Men en liten gave eller oppmerksomhet kan vel ikke skade.

Lenke til kommentar
Har gitt blomster mange ganger til både hun jeg har et forhold til nå og i tidligere forhold. Men har aldri fått blomster tilbake, ikke en eneste blomst. Og jeg synes faktisk blomster er ganske fint. Hvorfor har jenter fått det for seg at de skal få blomster, men ikke gi noen tilbake? :hmm:

 

vel, jeg håper ikke på å få blomster. synest at det blir litt for rart. er vel de fleste gutter som ikke liker blomster eller bryr seg om de. så er vel derfor det ikke er "normalt" at vi får slike gaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...