abergman Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hei, jeg skal ha ny mobil. jeg lurer på vis noen vet når sony ericssons nye xperia X1 kommer? til sommeren? og er det er ok ungdomsmobil?
havfal Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Xperia X1 er en smarttelefon som kjører windows mobile, den har med andre ord veldig mange funksjoner og innstillingsmuligheter. Den er vel antatt å komme Q3, altså etter sommeren en gang.
bidz Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre...
havfal Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre... Tenker du på P990 nå eller? Jeg håper virkelig for Sony Ericssons del at den kommer senest november, for om den ikke gjør det vil nok telefonen være for utdatert når den når markedet. Veldig synd at selskapet viser frem et halvferdig produkt leeeeeeeeeeeeeeenge før det skal komme i butikkene.
poe Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre... Tenker du på P990 nå eller? Jeg håper virkelig for Sony Ericssons del at den kommer senest november, for om den ikke gjør det vil nok telefonen være for utdatert når den når markedet. Veldig synd at selskapet viser frem et halvferdig produkt leeeeeeeeeeeeeeenge før det skal komme i butikkene. Tja, litt dumt for oss forbrukerne, men ikke så dumt for SE. Tror nok det er mange som har utsatt sin utskifting av mobiltelefon nå, og venter på X1. Å si at den er utdatert når den kommer er jo bare tåpelig. En slik telefon vil ikke være utdatert før om flere år.
BTT Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre... Tenker du på P990 nå eller? Jeg håper virkelig for Sony Ericssons del at den kommer senest november, for om den ikke gjør det vil nok telefonen være for utdatert når den når markedet. Veldig synd at selskapet viser frem et halvferdig produkt leeeeeeeeeeeeeeenge før det skal komme i butikkene. Tja, litt dumt for oss forbrukerne, men ikke så dumt for SE. Tror nok det er mange som har utsatt sin utskifting av mobiltelefon nå, og venter på X1. Å si at den er utdatert når den kommer er jo bare tåpelig. En slik telefon vil ikke være utdatert før om flere år. Interessant det du skriver om å vente på neste mobil. SE gikk på en kjempesmell med P990i og det er interessante paralleller til den berømte "osborne effekten" http://en.wikipedia.org/wiki/Osborne_effect Jeg håper for SE sin skyld at de klarer å få ferdig X1 like over sommeren. Jeg har personlig mer sansen for Apple sin lanseringsstrategi. Når de lanserer så er produktet tilgjengelig. SE begrenser jo salg av sine eksisterende high end telefoner ved å lansere et nytt produkt 9 måneder før det er i salg.
havfal Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre... Tenker du på P990 nå eller? Jeg håper virkelig for Sony Ericssons del at den kommer senest november, for om den ikke gjør det vil nok telefonen være for utdatert når den når markedet. Veldig synd at selskapet viser frem et halvferdig produkt leeeeeeeeeeeeeeenge før det skal komme i butikkene. Tja, litt dumt for oss forbrukerne, men ikke så dumt for SE. Tror nok det er mange som har utsatt sin utskifting av mobiltelefon nå, og venter på X1. Å si at den er utdatert når den kommer er jo bare tåpelig. En slik telefon vil ikke være utdatert før om flere år. Om det er tåpelig vet jeg ikke om jeg synes det er. Dette skjedde jo blant annet med P990.
poe Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kjenner jeg Sony Ericsson rett så kommer den nok ikke i salg før rundt Q4/08 - Q2/03. Sony Ericsson har en tendens til og være EKSTREMT treige med og få smarttelefonene sine ut på markedet, dessverre... Tenker du på P990 nå eller? Jeg håper virkelig for Sony Ericssons del at den kommer senest november, for om den ikke gjør det vil nok telefonen være for utdatert når den når markedet. Veldig synd at selskapet viser frem et halvferdig produkt leeeeeeeeeeeeeeenge før det skal komme i butikkene. Tja, litt dumt for oss forbrukerne, men ikke så dumt for SE. Tror nok det er mange som har utsatt sin utskifting av mobiltelefon nå, og venter på X1. Å si at den er utdatert når den kommer er jo bare tåpelig. En slik telefon vil ikke være utdatert før om flere år. Om det er tåpelig vet jeg ikke om jeg synes det er. Dette skjedde jo blant annet med P990. På hvilken måte mener du at P990i er utdatert? Er det kameraet som er utdatert? Så vidt meg bekjent, henger P990i fremdeles med i svingene, med trykkfølsomt brukergrensesnitt og qwerty tastatur. WiFi har den jaggu også. At den mangler det aller, aller siste inne kommunikasjon er ikke ensbetydende med at den er utdatert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå