Gå til innhold

Hvem blir årets komet i Tippeligaen?


Sameboe

Anbefalte innlegg

Tarik Elyounoussi, uten tvil.

Slik jeg ser det, er han den nordmannen i Tippeligaen som har størst internasjonalt potensiale.

 

Jeg er selv Viking-fan, om noen lurte.

 

Han er nok den nordmannen ja.. Har sansen for Fillo jeg, syk spiller!

Ja, får håpe han blir frisk snart.

 

Syntes Singh spilte greit i dag, skal bli spennde å følge han.

Fredrik Nordkvelle har også imponert. Og som jeg sa på forhånd, Demidov, imponerer stadig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Elyonoussi er god, og det bør ikke overraske noen om han gjør det bra i år, derimot tror jeg Annan kommer til å gjøre det stort, han forsvinner mest sannsynlig til en klubb i England, Spania eller Italia i sommer noe som sier sitt. All honnør til Stabæk ledelsen som næmest "lurte" Start til å bytte Espen Olsen (rødhåra drittspiss som før spilte i HamKam) mot dette supertalentet fra Ghana!

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke skjønt hvorfor Start gjorde det??? Det har vel kommet fram 100 ganger at de leide han ut, pga tippeligaen er et mye større utstillingsvindu. Derfor!

 

Da Start kjempet for å beholde plassen i Tippeligaen, brukte de ikke Annan en eneste gang! Det var nok Start som ikke klarte å se hvor god denne lille aggressive midtbanekjemperen er.

 

Kanskje kunne Start klart å holde seg i toppdivisjonen om de hadde vært flinkere til å bruke spillerne sine?

Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke skjønt hvorfor Start gjorde det??? Det har vel kommet fram 100 ganger at de leide han ut, pga tippeligaen er et mye større utstillingsvindu. Derfor!

 

Da Start kjempet for å beholde plassen i Tippeligaen, brukte de ikke Annan en eneste gang! Det var nok Start som ikke klarte å se hvor god denne lille aggressive midtbanekjemperen er.

 

Kanskje kunne Start klart å holde seg i toppdivisjonen om de hadde vært flinkere til å bruke spillerne sine?

du vet helt klart ikke hvorfor Annan var brukt lite forige sesong, han var syk/skada mesteparten av seongen tror det var malaria. Han var tenkt på midten med Doffen og så var planen å putte Strømstad på høyresida.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...