Gå til innhold

Race Driver Grid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har nå spillt 10min av demoen.

 

Bare så det er sagt så har ikke jeg den fjerneste anelese om hvordan en blodtrimmet ford mustang oppfører seg på asfalt. Men det føltes ikke akkurat som en sim-racer. Men det er helt greit for maken til adrenalinrush har jeg ikke fått av noe bilspill siden... nei jeg husker ikke. Jeg har spillt gjennom Need for speed serien, Burnout serien, de fleste Gran turismo spillene og hvert eneste Project Gotham racing spill. Ingen av de har holdt samme tempo som dette.

 

Hvis det fullførte spillet klarer å holde samme drivet som demoen så er dette et klart kjøp for min del. Nå skal det legges til at jeg bare har spillt èn bane med èn bil. Skal spille mer nå. Måtte bare skrive et lite inlegg. ^__^

 

edit: ok jeg må nok ta tilbake noe av det jeg skrev ovenfor. Jeg har nå testet de to andre modusene tilgjengelige på demoen, og jeg er ikke like imponert lenger. Baneracing og drifting var ikke veldig underholdende. Byracing var allikvel kjempeartig så vi får se.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Akkurat som DiRT er dette nydelig å se på, menyen er til å spise opp og valgmulighetene mange, men kjøringen på enkelte områder finnes ikke underholdene... I DiRT funka stort sett alt utenom tradisjonell rally, bakkeløp og crossover. I Grid synes jeg drifting var utrolig moro, men de to andre jeg fikk prøve var kjedelig etter første runde.

 

Det skremmer meg litt, for jeg har vært bilspill-entusiast siden C64 og nå sitter jeg kun med PGR4, som jeg kun spiller en gang annen hver måned.. Så jeg er redd jeg begynner å bli lei alle typer bilspill og venter på noe revolusjonerende, som tilsynelatende aldri kommer. Har for øvrig prøvd samtlige bilspill til 360, og likte Forza godt, men måtte kaste inn håndkle etter hvert, når spillet handlet mer om å ha riktig bil med riktig HK, FWD/RWD, etc enn å faktisk kjøre bil...:)

 

Tror egentlig jeg venter på at EA skal sparka alle som har jobba med NFS siden NFSU, og hente tilbake alle pensjonistene som jobba med 1-3 og HP-spillene og be de lage et nytt til denne generasjonen :)

Lenke til kommentar
I DiRT funka stort sett alt utenom tradisjonell rally, bakkeløp og crossover. I Grid synes jeg drifting var utrolig moro, men de to andre jeg fikk prøve var kjedelig etter første runde.

Smaken er som baken - hos meg var det helt motsatt for begge titlene. Aldri likt asfalt-racers, men Grid overrasket på første bane. Og så kom denne jævla jalla-driftinga og ødela alt sammen ...

Endret av Linuxguru
Lenke til kommentar

Spillte asfalt race.. synest fartsfølelsen når du sitter inni bilen er bedre enn på GT5p, forøvrig fett å kjøre rundt med knuste ruter osv, likte skademodelleringen.. Også er det litt deilig å faktisk kjøre svinger i stor hastighet, noe man ikke kan på GT5 i det hele tatt i forhold.. :)

Lenke til kommentar
Førsteinntrykket av BMW-løpet var ganske bra, men skuffelsen hadde ingen begrensning da jeg forstod at man kunne spare tid på å kutte over gress og curbs samtidig som man sladder som en rally-bil.

Enig med deg. Synes det blir feil når jeg kjører gateløp/baneløp på samme måte som jeg kjører rally i DIRT. Da er det mer morro med rally.

 

Driftingen syntes jeg derimot var underholdende, men det er dessverre ikke nok til at jeg kommer til å kjøpe GRID.

Lenke til kommentar

Demoen var litt bedre enn forventet. Jeg likte ikke Dirt-demoen i det hele tatt, men Grid syns jeg var et skritt i riktig retning. Var i tvil om jeg skulle ha spillet eller ikke, så jeg hørte med noen folk på vennelista mi, og der var det noen som skulle ha spillet, så da bestemte jeg meg for å forhåndsbestille det i går.

 

Greit å ha et nytt bilspill å spille med folk på Xbox Live. Skademodellen var ganske bra. Kjører man med venner og kjente kan det bli gøy. Kommer det en inn i løpet som kræsjer alt og alle kan man bare "vote to kick" i lobbyen :D Genialt. Alle spill burde ha en kick-funksjon. Rart at så få spill faktisk har det.

Lenke til kommentar

Syns det var veldig fett jeg! Og den eneste muligheten man har til å kutte svinger over gresset er hvis man kjører rett fram, når jeg svinger på gresset lr sanden glir jeg ut med engang...

 

Mye bedre enn hva jeg hadde forventa! Blir nok kjøp! (Det sier jeg riktig nok til alt som er bra:P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...