Gå til innhold

Hodetelefoner til 800-1500


Xtra

Anbefalte innlegg

Kjøp deg Numark PHX =) Jeg kjøpte det for en stund siden, betalte 995kr på hifi klubben.. Det er komfertabelt, det kan brettes sammen, er behagelig å ha på, det følger med 2 sett med øreputer.. et i skinn og et i velour(eller hvordan det skrives).. det følger med 3 forskjellige kabler, 2 rette(lang og kort) og en spiral.. jeg anbefaler det! Fungerer utmerket med min iPod =)

 

Vet du om de har dem på noen avdeliger fortsatt? (Er ikke lista på nettsiden). Hadde vært artig å testa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp deg Numark PHX =) Jeg kjøpte det for en stund siden, betalte 995kr på hifi klubben.. Det er komfertabelt, det kan brettes sammen, er behagelig å ha på, det følger med 2 sett med øreputer.. et i skinn og et i velour(eller hvordan det skrives).. det følger med 3 forskjellige kabler, 2 rette(lang og kort) og en spiral.. jeg anbefaler det! Fungerer utmerket med min iPod =)

 

Vet du om de har dem på noen avdeliger fortsatt? (Er ikke lista på nettsiden). Hadde vært artig å testa.

 

Jeg kjøpte det i Drammen, der hadde de flere inne! De har også et denon headset til 1200kr som også visstnok skal være meget bra med god bass! Også veier det omtrent ingen ting

Lenke til kommentar

Jeg gikk for Audio-Technica ES7 og jeg sier meg meget fornøyd :)

 

Kjørte de gjennom en screening på anlegget i sted, prøvde rock, alternativ rock, metal, pop og noe klassisk, og jeg må si meg godt fornøyd med lyden.

 

(Alle var originale CD-er, så kvaliteten var god)

 

Følte den manglet litt "brodd" på noe alternativ rock og klassisk, men ellers top notch. (spesielt om en tenker på prisen)

 

Jo, også ser de alldeles nydelig ut :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...