Gå til innhold

Tigjengelighet av ATI skjermkort


Geir68

Anbefalte innlegg

Jeg har etter litt lesing bestemt meg for Radeon 9500 PRO, som et kompromiss mellom ytelse og økonomi. Problemet et at jeg ikke finner noen av web-shopene som har dette på lager. Har det skjedd noe spesielt?. Importøren tom e.l.?

 

 

9500 serien er jo ikke et nytt kort. Det ble jo lansert i høst.

 

Det eneste jeg finner er 9700 PRO, og det er for dyrt(ihvertfall etter jeg har betalt strømregningen :cry: ).

 

Men PC'en må jo ha strøm....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet et at jeg ikke finner noen av web-shopene som har dette på lager. Har det skjedd noe spesielt?. Importøren tom e.l.?

 

Grunnen er vel at ATI selger absolutt alt de klarer å produsere om dagen siden Nvidia tydeligvis ikke har evne til å få noe nytt kort på markedet.

 

Må være en drømmesituasjon for ATI da - å vite at absolutt alt de klarer å produsere i den nærmeste fremtid allerede er så godt som solgt. De fleste kortene de produserer om dagen bruker vel ikke lenger tid enn en drøy uke fra det forlater fabrikken og til det er fremme hos sluttbrukeren.

Lenke til kommentar

Takker for svarene.

 

support-datahjelp.no har desverre ikke 9500 pro inne. De kan tidligst levere 7 mars.

 

Jeg har brukt de siste tre dagene på å surfe rundt på alle webshopene i listen her på prisguiden, men uten hell. :shrug:

 

Jeg får smøre meg med tålmodighet en ukes tid. Det nærmeste jeg kommer er psdata som har en bråte Connect3d VGA-Card Radeon 9500 128MB non pro. Men det kommer ikke på tale. :)

 

9700... hmm

 

Vi betaler ikke en tusenlapp extra for de siste 3000 poengene i 3dmarks, gjør vi vel.........

 

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...