Gå til innhold

Beste quest chains


Anbefalte innlegg

Test of Lore var ekstremt bra quest(line) før den ble hotfixet. Hvis man svarer feil får man en 10 minutters debuff som heter ''Mark of Shame''.

 

Once upon a time, the Mark of Shame debuff kept you from interacting with Horde NPCs. Interestingly, it did this by flagging you as At War with them, thus causing you to attack them if you tried to right-click.

 

Eventually, the Horde guild <Goon Squad> on Mal'Ganis US used this little feature to attack and kill Thrall. Shortly after, Blizzard patched Mark of Shame into its current form, preventing that feat from ever being repeated.

 

For de som henger litt med var dette Somethingawf's guild :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tirion Fordrings quest om å overtale sønnen Taelan Fordring om å forlate The Scarlet Crusade er en av mine favoritt. Kulminerer med en quest som heter "In Dreams". Veldig følelsesladdet quest.

 

Ellers liker jeg questen om å frigjøre Marshall Windsor fra Blackrock Depths. Aka Alliance Onyxia prequest.

 

Den desidert beste questchain noensinne må jo uten tvil være Hunter epic weapon questen fra før Burning Crusade. Questitemet som dropper fra chesten til Majordomo. Rewardene var jo veldig bra, og questen var uhyre morsom og utfordrende, i forhold til noe annet solo-content. Sjelden jeg får hjertedunking av et spill, men å soloe de bossene her var meget spesielt. De despawna i 3-4 timer om man ble drept, og hver fight varte vel i 4-5 minutter eller noe sånt. Det var totalt 4 bosser (Silithus, Un'goro, Burning Steppes, Winterspring).

Endret av Ripsta
Lenke til kommentar

Brukte 3 timer og 12-15 wipes, hvorav 4 var på Kael'thas, før alle bossene var nede. Måtte gå gjennom Kael'thas-taktikken 4-5 ganger (hver gang med et wipe imellom, såklart) før han gikk ned - ingen klarte å se sammenhengen med boblene og dødsfall, ei heller grunnen til å ta knekken på egget.

Hadde en skarping som hadde sin egen mening om hvilke mobs som var lurt å sheepe og ikke - samme skarping kom med uttalelser som "How much is for last boss? I got go soon." og utførte fireball på en mob 30 sekunder etter at healer sier "brb". Han ble ikke lagt til på friendslist etterpå.

 

Har planer om å kjøre hardt på Magister's Terrace/Dailies i helga, og har fått en paladintank i guildet med på laget, noe jeg ser for meg kan bli svært så effektivt.

Lenke til kommentar
Brukte 3 timer og 12-15 wipes, hvorav 4 var på Kael'thas, før alle bossene var nede. Måtte gå gjennom Kael'thas-taktikken 4-5 ganger (hver gang med et wipe imellom, såklart) før han gikk ned - ingen klarte å se sammenhengen med boblene og dødsfall, ei heller grunnen til å ta knekken på egget.

Hadde en skarping som hadde sin egen mening om hvilke mobs som var lurt å sheepe og ikke - samme skarping kom med uttalelser som "How much is for last boss? I got go soon." og utførte fireball på en mob 30 sekunder etter at healer sier "brb". Han ble ikke lagt til på friendslist etterpå.

 

Har planer om å kjøre hardt på Magister's Terrace/Dailies i helga, og har fått en paladintank i guildet med på laget, noe jeg ser for meg kan bli svært så effektivt.

 

Haha, damn Ebay-ers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...