Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva syntes du denne bilen er verdt?


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et unikt objekt å selge og ønsker meninger om hva jeg kan selge denne bilen for.

 

Bilen er en 1990 Mercedes 190E 2.3L "ikke 16V" og er importert fra Tyskland i 1992 med en km på 19.000KM

Bilen ble kjøpt av en eldre person i 1992 og han har hatt bilen frem til han døde nå i 2008.

 

Han kjørte ca 2000 KM pr år og aldri om vinteren så bilen har nå en KM stand på kun 64.000KM "dokumentert"

 

Bilen har stått i en varm garage i disse årene og er 98% strøken og rust finnes ikke.

 

Den har av farge bersj og skinnseter i samme farge,todelt takluke,aut ++ men problemet er at den er unik med hvor god stad den er i samt en KM stand som også er unik..

 

Dette er en helt standar MB 190E 2.3 136HK 1990 mod men med skinnseter som et pluss og mulig et samleobjekt men hva kan jeg egentlig forlange i pris for en slik bil?

 

Jeg ser at slike biler selges for rundt 30.000,- men da har de gått over 200.000KM og gud vet hvordan stand de er i...

 

Som skrevet så er den unik grunnet historie,km og skinniteriør så hva ville du gitt for en slik bil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...