Gå til innhold

FPS = the cheater's heaven!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan med en gang erklære at cheatere/hackere i spill har vunnet.

De har teknololgien på sin side og anticheatprogrammer svikter.

Store firmaer selger cheats på nettet som faktisk funker! Kjøpte for moroskyld en PunkBuster-Proof cheat for BF2 i dag, og den er så avansert at jeg ble skremt. Den var også dyr. Da forstod jeg plutselig hva som har skjedd i mange tilfeller der jeg har tapt i kamp. Bl.a. aim-bot på helikopterets rakett, så du trenger ikke å styre den mer. Jeg bruker ikke cheats, bare så det er sagt, bare måtte teste for å se hva jeg står opp mot. Det artige var at det er piler og henvisninger til der hvor du kan wall-hacke! Plutselig lå jeg under en av disse store garasjehallene og kunne skyte opp mot folk uten at de så meg eller kunne treffe meg. :( Nei, det var faktisk ikke moro! At noen kan ta glede av dette er utrolig!

Hvor vil dette ende? Er det på tide å bytte til konsoll? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er online FPS spill full av premenstruelle fjortisser som krever at de er elite. Mange av disse er så dårlige i FPS spill at det er utrolig. Derfor må de cheate, de må føle seg best hele tiden. Selv om de ljuger for seg selv så føler de seg virkelig elite når de treffer noen med et skikkelig headshot.

Personelig skulle jeg likt noe system alla dette for de som jukser, uansett spill:

Cheater.jpg

Skrevet

Hah, jeg visste det. Det er derfro noen av helikopterne jeg har møtt på er så sinnsykt treffsikre hele forbanna tiden. Selv med full rulling og svinging og herjing treffer de meg midt i skallen.

Personlig har jeg ikke noe til overs for cheatere, de kan brenne lenge og pinefullt en viss plass.

Skrevet

veldig lurt og fiansiere "cheat produsenter" sånn at de gidder og lage enda bedre cheats, osv osv. håper virkelig du lasta ned en torrent, ikke betalte i dyre dommer for cheat, looolzzzz-

Skrevet

Møtte på en cheater i CS:S med wallhack idag også. Verste er at CS miljøet er så forsiktig med cheats, fordi enkelte er jo faktisk veldig gode. Men med denne karen var det ikke tvil, likevel så roste de han for å spille bra. For å få en slutt på dette må det bli alvorlige konsekvenser for cheatere, ikke nok at de må kjøpe en ny cd-nøkkel.

Skrevet

Online FPS var min greie egentlig fra det var mulig og spille FPS online.

Men for et par år siden ga jeg meg på det.

Når man bruker lang tid på et spill man ønsker og vere både seriøs og god i, og det ender opp med at du gang på gang blir meid ned av idioter som bruker hacks, er det bare ikke morro lenger. Og det har bare blitt mer og mer av den dritten.

Håper virkelig det kommer en skikkelig reddningsaksjon mot dette her snart, før det er for sent. Eller det er vel allerede for sent for lenge siden.

Skrevet (endret)
Det er da du må spectate han og recorde det, og sende filmen til steam smile.gif

Er med på det du sier, men det skal vere unødvendig og gjøre noe sånt når du har betalt for underholdningen ved spillet og ikke "politiarbeid"

Endret av brutality
Skrevet

Dere er som meg da jeg først starta med CS:S... -_-' alle som var bedre enn meg, cheata, uten tvil. For å si det sånn, du kan ikke være 100% på at noen bruker wallhack, fordi det ikke er synlig fra din skjerm, i motsetning til aimbot.

Skrevet
Det er da du må spectate han og recorde det, og sende filmen til steam :)

Steam har VAC, kan du tenke deg hvor mye de ville hatt å gjøre om man skulle sende cheater-demoer til dem? Dog er det bare fint om man recorder cheatere (med status i demo), da de fleste servere har et sted å laste opp demoer av cheatere.

Skrevet

La cheatere og hackere bare knø med sitt...

In the end its all about skill! Og ingenting så deilig som å eie folk på en redelig måte:)

Skrevet

Spill på servere som har admins som spiller jevnlig, de fleste banner cheatere..

Med VAC kan man banne hele steam-ID'en så ingen spesiell fare for gjentakelser.

Selv om det ikke alltid er så lett å fange cheatere automatisk bør spillprodusenter bygge inn flere mekanismer som gjør det enklere å produsere bevis.

Skrevet

Eller vi skulle kanskje ha hatt aldersgrense på servere , 25 år feks. Forskjellige servere for folk under og over 25 - det hadde vært noe.

Når man ser på all juksingen , så blir man forbløffet over at det finnes så mange idioter i verden.Hva er poenget med å jukse i et spill med stats og rank ? Eier de ikke selvrespekt ? Serlig den yngre garde er plaget av dårlig selvtillit og dømmekraft osv , dette er noe man lærer med alderen .

Skrevet

Folk som cheater aktivt er ikke noe deltager i noe "miljø" uansett, de bare herjer rundt på random servers uten å bli kjent med noen andre.

Skrevet
Folk som cheater aktivt er ikke noe deltager i noe "miljø" uansett, de bare herjer rundt på random servers uten å bli kjent med noen andre.

Er mange klaner som jukser for å oppnå suksess. De kommer gjerne et stykke, men så kommer de ikke lenger. Samme som doping i sport det der nesten :p

Skrevet

BF2 har ikke anticheat som fungerer. Heller ikke demosystem som fungerer. Eller cvar-skjekking som fungerer. Også fullt av mapbugs som kan utnyttes. Samt at for publicservere så er det stort sett ikke noe miljø i det hele tatt. Kun 64 random folk som løper rundt og leker helt.

Så det er virkelig cheaters heaven. Må si meg enig der.

Men i seriøse spill med fungerende demoer og aktive adminer, er cheating (etter min erfaring) på et slikt nivå at det ikke er problematisk.

Forøvrig synes jeg at alle som kan ha en tendens til å mene at folk cheater burde spilt mot de beste i spillet før de uttaler seg. For mange folk er rett og slett bare sinnsykt gode.

Skrevet (endret)

juksekoder er og vil alltid være galt.

Selvsagt finnes det cheats på konsoll, men ikke på langt nær så utbredt som på pc. WH, aimbot, cheats som gjør spillopplevelsen dårlig for andre, bør slå'es ned på, kraftigere enn det gjøres.

Men det finnes uskyldige cheats som ikke går ut over andre, for eksempel Map Hack i diablo, ingen bryr seg om du bruker det. "Ødelegger" bare for deg selv, det er kun om du blir oppdaget og mister char'ene. Jeg brukte MH, ble aldri tatt. Har ikke noe imot "sånne-typer-cheats"

Vet at det er innen FPS-sjangeren at cheat er verst, men ville bare få ett poeng.

Endret av mESA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...