Gå til innhold

Accounten min er hacket.


Anbefalte innlegg

Hva burde jeg gjøre?

 

Den ble hacket og trur emailen er bytta=s

 

Så jeg ringte, og de ba meg fylle ut et skjema greie, og det gjorde jeg.

 

Men ingenting skjer jo, hver gang jeg ringer sier de bare fyll ut det skjema greiene.

 

 

Er det ingen epost adresse jeg kan skrive til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Chong Ming ringer, han vil ha accounten tilbake ><

 

Seriøst, du skal være bra flink vist du klarer å bli hacket på WoW. Les litt FAQ også, 90%

av de som blir hacket blir det av nære venner eller familiemedlemmer.

 

Kilde, takk.

 

Det er fakta da. 90% av alt tyveri/lovbrudd skjer av nære venner/familie.

Lenke til kommentar
Hvor får du de faktaene fra da? Nå sier jeg ikke at dere har feil, eller at jeg har rett, men virker litt dumt at han ble medlem for 10 minutter siden, og kommer hit å kaller folk for retards å slenger rundt statistikker.

 

Joda, enig der. Men man burde ta seg en rundtur rundt til de nærmeste å høre også.

Lenke til kommentar
Ja, Chong Ming ringer, han vil ha accounten tilbake ><

 

Seriøst, du skal være bra flink vist du klarer å bli hacket på WoW. Les litt FAQ også, 90%

av de som blir hacket blir det av nære venner eller familiemedlemmer.

 

Kilde, takk.

 

Det er fakta da. 90% av alt tyveri/lovbrudd skjer av nære venner/familie.

 

Hva har tyveri og lovbrudd med akkurat WoW og gjøre? Jeg antar du mener i hverdagen, som innbrudd og tyveri.

Lenke til kommentar
Ja, Chong Ming ringer, han vil ha accounten tilbake ><

 

Seriøst, du skal være bra flink vist du klarer å bli hacket på WoW. Les litt FAQ også, 90%

av de som blir hacket blir det av nære venner eller familiemedlemmer.

 

Kilde, takk.

 

Det er fakta da. 90% av alt tyveri/lovbrudd skjer av nære venner/familie.

 

Hva har tyveri og lovbrudd med akkurat WoW og gjøre? Jeg antar du mener i hverdagen, som innbrudd og tyveri.

 

ja tenkte nok på hverdagen, men hacking av WoW account er et lovbrudd/tyveri.

Lenke til kommentar

Ja, men påstanden var at 90% av all account"hacking" er av familie/venner, ikke at 90% av lovbrudd/innbrudd var av venner/familie.

 

Tror ikke den påstanden stemmer før jeg får se bevis. Er en del lumske sider osv. på nettet som gjerne har skyld i sånt, samt scam-mails for de som er dumme nok til å gå på det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Er nok mest sannsynelig en keylogger

 

Og de skal ikke greie å bytte mail med mindre du har godtatt det

 

Det eneste du kan gjøre er å fylle ut webskjemaet(evt sende mail men det går ikkenoe fortere) så går det mellom 1 uke og en måned (som oftest) så får du tilbake accounten

Lenke til kommentar
Ja, men påstanden var at 90% av all account"hacking" er av familie/venner, ikke at 90% av lovbrudd/innbrudd var av venner/familie.

 

Tror ikke den påstanden stemmer før jeg får se bevis. Er en del lumske sider osv. på nettet som gjerne har skyld i sånt, samt scam-mails for de som er dumme nok til å gå på det.

 

Ntåhw, ser du leste grundig gjennom denne http://www.ung.no/kildekritikk/. Så må du endelig huske på å ikke gi bort informasjon om deg selv til alle de skumle mennene på internettet. :)

 

Hvor gammel er du egentlig når du trenger utskrift på den påstanden? Er vel sannsynligvis opp i 95%, ikke 90.

Endret av Nefeethi
Lenke til kommentar
Ja, Chong Ming ringer, han vil ha accounten tilbake ><

 

Seriøst, du skal være bra flink vist du klarer å bli hacket på WoW. Les litt FAQ også, 90%

av de som blir hacket blir det av nære venner eller familiemedlemmer.

 

Kilde, takk.

 

Det er fakta da. 90% av alt tyveri/lovbrudd skjer av nære venner/familie.

 

Hva har tyveri og lovbrudd med akkurat WoW og gjøre? Jeg antar du mener i hverdagen, som innbrudd og tyveri.

 

ja tenkte nok på hverdagen, men hacking av WoW account er et lovbrudd/tyveri.

 

Ja, men den statistikken telles ikke i WoW sammenheng, langt ifra.

Lenke til kommentar

Bullcrap, såklart det gjør, om det ikke gjelder enda mer.

 

Tenk tilbake, har dere aldri underholdt dere selv med å legge inn keylogger på pcen for å drive dank med msn-en til søsknene dine, eller bruke skolepassordet til en i klassen for å gå inn på skittensider for å kødde? Bygger bare videre på det.

Endret av Nefeethi
Lenke til kommentar
Ntåhw, ser du leste grundig gjennom denne http://www.ung.no/kildekritikk/. Så må du endelig huske på å ikke gi bort informasjon om deg selv til alle de skumle mennene på internettet. :)

 

Hvor gammel er du egentlig når du trenger utskrift på den påstanden? Er vel sannsynligvis opp i 95%, ikke 90.

 

Jeg er 20. Har du noen andre irrelevante spørsmål for å dra fokuset vekk fra trådstarterens spørsmål, samt at du sitter og finner på fakta og bruker elendig argumentasjon?

 

På under en halvtime har du halvert antall estimerte tilfeller av accounthacking utenom familie/venner. Det er forresten ikke jeg som surfer rundt på www.ung.no, så nå er jeg spent på alderen din, selv om jeg har fått svar på den mentale alderen allerede.

 

Tenk tilbake, har dere aldri underholdt dere selv med å legge inn keylogger på pcen for å drive dank med msn-en til søsknene dine, eller bruke skolepassordet til en i klassen for å gå inn på skittensider for å kødde? Bygger bare videre på det.

 

Nei, jeg har ikke gjort noen av delene. Her innrømte du samtidig at du tar statistikken din rett ut av løse lufta. "90%" høres vanligvis veldig overbevisende ut, ikke sant?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Er nok mest sannsynelig en keylogger

 

Og de skal ikke greie å bytte mail med mindre du har godtatt det

 

Det eneste du kan gjøre er å fylle ut webskjemaet(evt sende mail men det går ikkenoe fortere) så går det mellom 1 uke og en måned (som oftest) så får du tilbake accounten

En keylogger logger vel hvis du logger inn på emailen din også ;)

Veldig mye logger her.

Lenke til kommentar
Ja, men påstanden var at 90% av all account"hacking" er av familie/venner, ikke at 90% av lovbrudd/innbrudd var av venner/familie.

 

Tror ikke den påstanden stemmer før jeg får se bevis. Er en del lumske sider osv. på nettet som gjerne har skyld i sånt, samt scam-mails for de som er dumme nok til å gå på det.

 

Ntåhw, ser du leste grundig gjennom denne http://www.ung.no/kildekritikk/. Så må du endelig huske på å ikke gi bort informasjon om deg selv til alle de skumle mennene på internettet. :)

 

Hvor gammel er du egentlig når du trenger utskrift på den påstanden? Er vel sannsynligvis opp i 95%, ikke 90.

 

Du tror du er ufattelig kul, Nefethi eller hva du kaller deg. De påstandene er jalla, at 90% av hacking o.l skjer av venner/famillie. Gi meg en skikkelig kilde så skal jeg vurdere å tro deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...