Gå til innhold

Accounten min er hacket.


Anbefalte innlegg

Mister du accounten så er det mest sannsynlig at du fikk en trojan eller at du har gitt ut passordet til emailen/accen. Det er også svært sannsynlig at det er noen som kjenner deg som har klart å svare på "Hemmelig spørsmål", selv ukjente klarer å svare på slikt når spørsmålet(og svaret) er: "Min favorittfarge".

 

OP: Hvis du har sendt inn skjema så er det bare å vente, de blir å låse accen og du får den om et par uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av disse 2 tingene har skjedd, det kan jeg si med stor sikkerhet:

 

1. Du har kjøpt account'en av en, og den er ikke registrert i ditt navn. Den gamle eieren har angret på salget og har bedt Blizzard om å hente tilbake account email adressen til sin egen (fra din). Dette kan han gjøre lett ettersom account'en er regga på hans navn, og det kan han bevise. Ingenting du kan gjøre her.

 

2. Du har solgt account'en til en eller annen. Nå angrer du, og prøver å få den tilbake. Kan du bevise at account'en er regga på deg, får du den tilbake ved å ringe dem.

 

 

Nr 3. er så og si umulig, og du må være dummere enn en meitemark for at noe slikt som dette skal skje med deg: På en eller annen måte har noen brukt en keylogger på deg, og fått passordet til account'en. Og så har de, på mystisk vis, klart å finne ut hvilken email du har regga accounten til, og igjen på et mystifistisk vis klart å hacke den på en helt utrolig måte for å få skifta passordet. Legg merke til den så smått sarkastiske tonen i nr3 her... For dette skjer bare ikke.

 

 

Glemte nr 4: Du har gitt ut all info til en eller annen dust av en eller annen idiotisk grunn, og nå får du svi for det, for den personen har tatt kontroll over accounten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...