Gå til innhold

RPG spill til Xbox?


artaz

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å vurdere å gå til inkjøp av en xbox da det er et latterlig RPG spill tørke på PS3 markedet. Har prøvd å få en oversikt over hvor mange bra RPG spill det finnes til xbox pr dags dato og evt. om det er noen kommende titler. Noen som kan gi meg en grei oversikt?

 

Jeg er blodfan av RPG spill og spiller det meste av sånne spill, for å gi et eksempel, så koste jeg meg faktisk med enchanted arms, selv om jeg ikke vil si at dette er et spesielt bra spill.

 

Og hvis noen gidder å gi meg et lyskast på hva forskjellene er mellom de forskjellige Xbox versjonene. Har fått med meg at elite versjonen er den eneste med HDMI muligheter, varierer feilprosent fra versjon til versjon? Støy?

 

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i det siste begynt å vurdere å gå til inkjøp av en xbox da det er et latterlig RPG spill tørke på PS3 markedet. Har prøvd å få en oversikt over hvor mange bra RPG spill det finnes til xbox pr dags dato og evt. om det er noen kommende titler. Noen som kan gi meg en grei oversikt?

 

Jeg er blodfan av RPG spill og spiller det meste av sånne spill, for å gi et eksempel, så koste jeg meg faktisk med enchanted arms, selv om jeg ikke vil si at dette er et spesielt bra spill.

 

Og hvis noen gidder å gi meg et lyskast på hva forskjellene er mellom de forskjellige Xbox versjonene. Har fått med meg at elite versjonen er den eneste med HDMI muligheter, varierer feilprosent fra versjon til versjon? Støy?

 

Takker for alle svar:)

 

jeg gjorde det samme på lørdag,kjøpte 360 arcade versjonen,kosta meg 1500 kr,og en 20gig HD for 300-400 kr,arcade har HDMI og er falcon board som ikke går i stykker så fort :D

 

gode rpg spill til 360 er

- eternal sonata

- lost odyssey

- mass effect

- sikkert noen flere jeg ikke husker nå.

Lenke til kommentar

Oversikt over rollespill til Xbox360 fra prisguide.no:

https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k

 

Jeg ser Mass Effect mangler fra listen til prisguide.no og det samme gjør Kingdom of Fire (hvis det kalles rollespill) så helt komplett er ikke listen.

 

Blue Dragon får du billig hos Meeter og Komplett.

 

Eternal Sonatra koster £17.99 hos Play.com så det blir under 200kr grensen.

Lenke til kommentar
Takker for svar. Hva er hovedforskjellene mellom de forskjellige versjonene da? Og hva trenger man HD for på Xbox?

 

Savegames, nedlastbart innhold (ekspansjoner til f.eks. Oblivion og Mass Effect), demoer, trailere osv. Xbox Live har mye mye mer man kan laste ned (både gratis og mot betaling) enn den der marketplace saken på PS3.

 

Per i dag så er vel disken den eneste forskjellen mellom versjonene. Arcade/Core uten disk, Pro/Premium med 20gb disk og Elite med 120gb disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...