Gå til innhold

Epic på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffa meg id-super pack eg og i mi tid, men sjølv om eg ikkje spelar noko særlig av det så føler eg det er rett og rimleg at eg betaler tilbake for mine oppvekst på ikkje-betalt wolfenstein, doom og quake.

 

Elles håpar eg verkeleg epic sitt inntog fører til eit bærekraftig UT3 community, og får epic på betre tankar angåande deira noverande kjensler om PC som spelplatform.

Lenke til kommentar
Skaffa meg id-super pack eg og i mi tid, men sjølv om eg ikkje spelar noko særlig av det så føler eg det er rett og rimleg at eg betaler tilbake for mine oppvekst på ikkje-betalt wolfenstein, doom og quake.

Egentlig riktig. Da man som regel har lastet ned ett eller annet spill. Så da kan man godt støtte de som lager flotte spill.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skaffa meg id-super pack eg og i mi tid, men sjølv om eg ikkje spelar noko særlig av det så føler eg det er rett og rimleg at eg betaler tilbake for mine oppvekst på ikkje-betalt wolfenstein, doom og quake.
Veldig enig her. Jeg har aldri eid noen av id-spillene før de kom på Steam, på tross av at jeg har brukt masse tid på de i barndommen.

 

Ellers skal jeg vurdere å kjøpe Epic-pakken også, da jeg synes Unreal Tournament (med instagib og fatboy på Morpheus) fortsatt er knallbra. Dollaren er jo uansett en vits om dagen, så det er jo definitivt verdt det.

Lenke til kommentar
jepp det eneste kjøpet jeg angrer litt på i steam er id-super pack, ettersom gamle fps spill ikke så er så superkule i dag, pga den triste grafikken og andre ting, men men de ligger nå der

 

Man kan vel piffe det opp svært så mye med "doomsday" (om steam-varianten er kompatibel med denne), synes forøvrig doom2 er et bra spill, selve etter dagens standard.

 

AtW

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg svært sjelden pc spill, men det var frem til jeg oppdaget steam i 2005. Siden det har jeg kjøpt alt for mange titler (over 30..) via den geniale tjenesten deres.

Etter hvert som flere av de store utviklerne slenger seg på tror jeg at steam vil bli synonymt med pc-spilling. Da vil selskaper som EA, på tross av deres egen nedlastningstjeneste, ikke ha særlig mange andre valg hvis de vil nå ut til folk.

 

Jeg ser ikke noe annet enn fordeler med å ha èn platform å forholde seg til, for hverken forbruker eller utvikler. Når det gjelder prisene deres så nyter vi veldig godt av den lave dollarkursen for tiden; denne er nesten halvert siden år 2000. Så det er bare å kjøpe mens kursen er på bånn!(og satse på at bush holder et klamt balletak på den amerikanske økonomien til han går av, så kursen holder seg stabilt lav..:p)

 

Bestilte faktisk UT3 dagen før det havnet på steam. Så jeg kjøpte det på steam istedenfor pga umiddelbar nedlasting, og gir heller bort spillet jeg får i posten til en heldig, god venn..

 

jepp det eneste kjøpet jeg angrer litt på i steam er id-super pack, ettersom gamle fps spill ikke så er så superkule i dag, pga den triste grafikken og andre ting, men men de ligger nå der

Har spilt quake 3 arena siden 2000 og spiller det aktivt forsatt. Ingen ting som slår hurtigheten i det spillet, og for den saks skyld ferdighetene til dem man spiller mot. Så det var med stor glede jeg så at quake 3 arena fikk en aldri så liten renessanse da id la ut spillene sine på steam. Det ser faktisk ikke så alt for gale ut heller med alt av grafikk og effekter på full mugge. Du kan legge på AA og AF på driver nivå, hvertfall med nvidia kort ;)

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

Steam (eller tilsvarande tenester som fungerer like godt) anser eg som ein slags redning for pc-speling. Det bringer heile installsjonsprosessen ned mot ein konsoll-nivå når det kjem til brukervennlighet, uten å ta vekk dei ekstra finessene og kontrollen PC-brukarar ofte ynskjer å ha. Ein trenger ikkje tenkje på patching, nedlastingsplassering eller installering, og dermed forsvinner stort sett dei fleste "avanserte" konsepta med å spele på PC som kan verke uforståleg for folk.

 

Det, og så er det ufattleig mykje enklare å falle for fristelsen til å kjøpe noko på steam enn i butikken. Har brukt min andel pengar der siste månadane.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...