Xcrtry Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 (endret) Heisann Idag når jeg skulle logge på steam fikk jeg beskjed om at steam-kontoen min var blitt bannet pga at jeg har cheatet. Og det som irriterern meg er at jeg aldri har cheatet før. Men jeg leste på siden demmes at det ikke hjalp og sende e-post eller lignende til dem at jeg aldri har cheatet før osv. Men det jeg lurte på, som jeg ikke fant ut på siden til steam, er om kontoen kommer til å bli bannet for alltid? Irriterende å tenke på at man har brukt over 1000 kr på spill også må man kjøpe alt på nytt for å spille på nett.. Endret 2. april 2008 av Drunka
DurinVIII Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Nummer en: Kontoen din har blitt brukt til å cheate. Enkelt og greit. Nummer to: Ja, bannen er permanent.
DurinVIII Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Fint det, men du kommer fortsatt ikke utenom at kontoen din har blitt brukt til cheating. VAC banner ikke på måfå.
Mr. Fiskum Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Blir hele contoen bannet pga. cheats i ett spill? Didnt know that.. Endret 18. mars 2008 av Mr. Fiskum
teletubbiekid Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Til trådstarter: har du lånt bort steam-accounten din eller latt noen andre spille på den mens du har vært borte?
Xcrtry Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Ja har lånt den bort men det er rundt 2 uker siden nå, og jeg veit at han ikke cheater.
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ser ut som at han kanskje cheater litt da likevel? Siden han spilte på din konto.. kanskje han har gitt kontoinfo til noen andre? Det forbauser meg egentlig at du låner bort en konto du har brukt flere tusen kroner på.
Admin'c Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 (endret) men du skal da uansett få lov til å bruke kontoen offline? jeg kunne det, etter at bruttern hadde lånt den og hatt det gøy... Og vac tar av og til noen uker før den banner kontoen så er nok han du lånte den bort til som har gjort noe hvis ikke du har gjort noe. Endret 18. mars 2008 av Admin'c
Xcrtry Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Han er ikke den personen som gir bort passordet til kontoen min. Kjenner han ganske godt. Og jeg har ikke brukt flere tusen på det. Men rundt tusen. Men har fått svar på det jeg spurte om, så det er bare å stenge posten.
vargaz Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Før pleide vacban kun å vare i et år, men det er vel endret. Så man får ikke til å bruke noen spill når man har blitt busted for cheats i 1.. interesant..
-Enigma- Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Nå er jeg egentlig ganske sikker på at det er kun det spillet du spilte som blir bannet men, jeg lånte bort steam accounten min en gang, han som lånte den cheata i cs, og min cs ble banna, men jeg kunne fortsatt logge inn på steam og spille de andre spillene jeg hadde kjøpt. Selvom, selvfølgelig, cs fungerte ikke lenger.
DurinVIII Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jada, alle spill fungerer, men man kan ikke lenger spille på servere med VAC.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Oppgavebehandling -> Prosesser -> Noen mistenklige .exe filer der? oO
DNA Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Er vel ikke som regel kontoen som blir bannet, men du blir VAC bannet fra CS serverene.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ja? Det er det som er bra, alle som har cheata må kjøpe spillene på nytt / spille med andre egoister
Jooakim Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Du kan aldri vite 100% om den som lånte kontoen jukset eller ikke - med mindre du satt rett ved siden av han og så alt han gjorde. Steam bryr seg heller ikke hvem som jukset - da det er eier av konto som får svi. Din konto, ditt ansvar! Her har jeg klippet ut fra Steams LA: When you complete Steam's registration process, you create a Steam account ("Account"). Your Account may also include billing information you provide to us for the purchase of Subscriptions. You are solely responsible for all activity on your Account and for the security of your computer system. You may not reveal, share or otherwise allow others to use your password or Account. You agree that you are personally responsible for the use of your password and Account and for all of the communication and activity on Steam that results from use of your login name and password. You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account.Om du ønsker å se en oversikt over spillene du er bannet fra, kan du høyreklikke på Steam-ikonet nederst til høyre -> innstillinger -> trykk der det står "Klikk her hvis du vil ha mer informasjon".
HanselV Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Har du eller den du lånte vekk kontoen til brukt ''cheating Death''? Noe som var veldig populært før VAC kom og menst det var nytt. Men eg fikk en account bannet pga. Jeg brukte cheating death, so VALVE/VAC tar som cheating.
Jooakim Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Cheating-Death(CD) var et program en måtte installere på maskinen, som skulle gjøre CD-servere juksefrie. Spillere uten dette programmet, var sperret fra CD-serverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå