Gå til innhold

"Pretty Boys" - Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes litt synd på sminkeguttene. Altså, har ikke noe imot dem og ville aldri gått slik selv, men fy så mislikt dem er. :p Har et par slike på skolen min (Årstad). Han ene i parallellklassen min blir jo mobba ut rumpen sin. Han har visstnok tatt hintet og går nå med litt passende klær.

 

PS: Lol @ de oransje på bildene deres... her er forøvrig ett til(fins masse på hotchickswithdouchebags.com)

 

DB5101-775223.jpg.

Lenke til kommentar
Han er kjendis, se på alle fine damene som er med forskjellige fotballspillere, spesielt England. Fotballgutter har penger og kan skaffe dem status.

 

Steffen Iversen uten fotball og penger ville nok ikke klart det samme som den han er idag.

 

Iversen var ikke den første fotballspilleren som prøvde seg på det som senere skulle bli kona hans, men han var den første som fikk napp. Og hun hadde også status fra før da hun var medlem i det som skulle bli den neste store jentegruppa. En rolle som senere endte opp med å gå til Sugababes.

Lenke til kommentar
jeg forstår ikke at de liker å se så jævli grisete ut :/ greit at de har egen smak, men hva i helvete er det der?

 

De synes ikke de ser "så jævli grisete" ut selfølgelig, folk har forskjellig som smak og mening om hva som er pent og stygt, vanskelig å få forstå?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Men min mening er at de faktisk ser forferdelige ut, dem synes jo dem ser bra ut, og drar damer t.o.m . Skjønner ikke hvorfor damene liker sånne helt kliss orange fjes jeg ..

 

Ikke jeg heller, men jeg skjønner heller ikke hvordan mennesker kan tenne på jenter som er 150kg+, hver sin fetisj/smak.

Lenke til kommentar
Jeg begriper ikke hvorfor enkelte gutter gidder å smøre seg med fem lag brunkrem hver gang istedenfor å ta litt solarium i ny og ne og ha en naturlig brunfarge.

 

 

tviler på at det er kun er brunkrem de bruker, de overdriver bruk av solarium og melanotan... tror det er derfor de blir helt oransje..

Lenke til kommentar
Jeg begriper ikke hvorfor enkelte gutter gidder å smøre seg med fem lag brunkrem hver gang istedenfor å ta litt solarium i ny og ne og ha en naturlig brunfarge.

 

 

tviler på at det er kun er brunkrem de bruker, de overdriver bruk av solarium og melanotan... tror det er derfor de blir helt oransje..

Eller så spiser de masse gulerot! :)

 

/Tørr humor

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg kan ikke skjønne at disse folka drar damer. Eller, jeg kan skjønne hvilke damer de drar.

 

Det er bare flott å bry seg om utseendet sitt, men flertallet av disse gutta har nærmest voldtatt det :p Kan ikke skjønne hvordan de liker det selv.

 

Jaja, det er vel lett og ledig å gå rundt i mannetopp, tenker jeg...

Lenke til kommentar

Er overhodet ingenting i veien med å se bra ut, følge seg bra osv. men reagerte på brunkrembruken. Brun gylden hud, fra solarium/sol er fint, men ikke brunkrem, ass! Alt med måte. Om de liker å se slik ut, så får de gjøre det da. Synes mange her i tråden tar av litt, ass....

 

Tror grunnen til at jenter liker de, er at de tørr å gå "egne" veier/skille seg ut/velpleid.

Endret av deu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...