Gå til innhold

Ang. Steam / Vac Banned


Anbefalte innlegg

Jeg har da vært så uheldig og blitt vac banned ;/

 

Selv har jeg aldri brukt cheats, men endag fikk jeg besøk av en venner, som lastet ned en cheat, og spilte mix med Speedhack/Aimbot, Wallhack, No-spread, Spinnhack, mens jeg spiste middag .oO

 

Det er sånn 3 uker siden, og jeg fikk for 20 minutter opp en gladmelding om at jeg har blitt Vaccet ;S

 

Vet at dette ikke kan unngjøres bare pga. det var noen venner av meg, det var jo mitt ansvar som det står på VAC infoén.

 

Det jeg lurer på er om denne bannen blir fjernet etter 1-2 år ?, noe jeg synes å ha hørt tidligere..

 

Eller går jeg til tap av TF1,TF2, CSS, CS1.6, CZ, osv,osv.. :S

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, Permanent, hehe ^^,

jaja, får folde sammen hendene og håpe på det beste da..

 

Vell, jeg er fullstendig med på at det kan se ut som om jeg dikter opp historien, og jeg gidder ikke overbevise deg om noe annet ;)

Det jeg lurte på var om bannen var permanent eller bare temperarly, og det svaret har jeg fått, om noen skulle sitte med andre fakta, si ifra ? ;/

 

Jeg spiller css på midskill nivå, atm. og har ikke store behover for å cheate..så det er sagt ;)

Jeg skal gå til anskaffelse av cs på nytt, og passe på å ikke være innlogget imens jeg har venner på besøk, og selvfølgelig heller ikke låne den bort til noen, så har jeg vell lært leksen, og fått NOE godt utav det også..

Endret av iNux
Lenke til kommentar

Nope;)

Midskill er ikke såå bra, men så har jeg ikke spilt aktivt så grådig lenge heller da..eller, spilte jo aktivt en periode før denne, men bare på public servere..

Er på vei oppover, alle har vært på mid stadiet engang, og jeg tenker at cheats som

Aimbot /speedhack blir som mest brukt av nyfødte cs spillere, som vil ha litt bedre stats på public serveren de pleier å spille på, og tror det ikke har noen konsekvenser..

Lenke til kommentar
Blir helle brukeren bannet eller må du bare kjøpe nytt spill som du kan legge inn på brukeren? Jeg hadde fått de som cheatet til å kjøpe nytt isåfall. Cheat er lame.

 

 

Det er selve accounten som blir utestengt fra alt som heter Vac Secured Online servers.. Vac står for 99% av serverene også ;)

 

Jepp, blir å kjøpe ny account, med mine egne penger selvfølgelig, ikke stort annet å gjøre,

Lenke til kommentar

Vennen ?, heh, vennen(e)

 

tviler noen av de hadde gjort det om det bare var en, uannsett var det jo en av dem som spilte, og vet hvem det var, men hva kan jeg gjøre?

Be om pengene tilbake, neeh, det får jeg aldri ;)

 

Banke ham?, si det til moren hans? ^^

 

Lite som hjelper der, men så blir det bare å kjøpe source, og 1.6 da, blir ikke veldig dyrt.

 

& kjøpe alle de andre tidligere spillene som nå er ubrukelige er ikke noe jeg kommer til å gjøre med det første..

Lenke til kommentar
Jeg har da vært så uheldig og blitt vac banned ;/

 

Selv har jeg aldri brukt cheats, men endag fikk jeg besøk av en venner, som lastet ned en cheat, og spilte mix med Speedhack/Aimbot, Wallhack, No-spread, Spinnhack, mens jeg spiste middag .oO

 

Det er sånn 3 uker siden, og jeg fikk for 20 minutter opp en gladmelding om at jeg har blitt Vaccet ;S

 

Vet at dette ikke kan unngjøres bare pga. det var noen venner av meg, det var jo mitt ansvar som det står på VAC infoén.

 

Det jeg lurer på er om denne bannen blir fjernet etter 1-2 år ?, noe jeg synes å ha hørt tidligere..

 

Eller går jeg til tap av TF1,TF2, CSS, CS1.6, CZ, osv,osv.. :S

 

Takker for alle svar

 

Hvor lenge satt du å spiste da ? Tar det ikke lang tid å installere slik ondskap ? For noe råtne venner du har , sabotere hos deg slik :(

Lenke til kommentar

Japp slik er det, engang vac banned, og så er steam accounten totalt invalid ;O

 

Neida, det går raskt å laste ned en slik en tenker jeg.., såfremt du vet hva du skal google på, eller eventuell side/forum..

 

Filen var ikke særlig stor, så tenker det tok 5 sekunder å laste ned zip.filen og ikke stort lengre tid å pakke den opp på skrivebordet,..

 

De hadde vell ikke som hensikt å få meg vac banned, men bare prøve å cheate for engangskyld og drite meg ut forann css norge..,

 

Jævla dumt gjort uannsett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...