Gå til innhold

Epic Flying Mount Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
... og vi bryr oss.

QFT!

Må bare legge til at du må være ultra super pro for å grinde/gjøre de samme questene dag ut og dag inn i en måned for å skaffe 5000gull, for det er jo nesten rocket surgery å grinde/queste penger i TBC.

Endret av Guka
Skrevet

gz :)

jobber mot samme målet selv, men tar så sykt lang tid :(

... og vi bryr oss.

QFT!

Må bare legge til at du må være ultra super pro for å grinde/gjøre de samme questene dag ut og dag inn i en måned for å skaffe 5000gull, for det er jo nesten rocket surgery å grinde/queste penger i TBC.

Gud forby at man skal kunne være stolt over å ha fått epic flyimg mount....Er jo ikke noe poeng for deg eller Moon å svare på denne tråden. Dere bryr dere ikke alikevel.

Skrevet

gratulerer.. husker selv at jeg var stolt av meg selv når jeg fikk epic flying mount... men så innså jeg at det var lite mer å gjøre siden jeg ikke raider, så nå venter jeg på WoTL for å få mer å gjøre..

Skrevet
Hvordan er det mulig tbh, når han laget en tråd? Og satt i tittel å tråden...? :roll:

wanna be )"#¤&("/ forumpolice :roll:

Det foreligger ikke noe regler om at slike ting skal legges til "småprat". Hvis en bruker velger å lage en ny tråd så får eventuelt en moderator komme å stenge den eller flytte den. Kommer til å nominere deg til neste gang de runde med nye moderatorer... Du blir en perfekt nazimod.

Skrevet
Hvordan er det mulig tbh, når han laget en tråd? Og satt i tittel å tråden...? :roll:

Det foreligger ikke noe regler om at slike ting skal legges til "småprat". Hvis en bruker velger å lage en ny tråd så får eventuelt en moderator komme å stenge den eller flytte den. Kommer til å nominere deg til neste gang de runde med nye moderatorer... Du blir en perfekt nazimod.

Må si jeg er enig med Moonshield. Er jo en helt ubruklig tråd.

Skrevet

Må si jeg er enig med Moonshield. Er jo en helt ubruklig tråd.

Men da er det jo enkelt. Det er bare å ignorere den. Er det så vanskelig? Denne kunne fint vært i småprat, men ser ikke noe problem med at det lages egen tråd. Den forsvinner av seg selv. De teite kommentarene som kommer fra de 2 første svarene er MYE mer ubrukelig enn denne tråden....

Skrevet

Jeg hadde et ubrukelig innlegg, ja. Men fikset på det, skrev litt mer.

Uansett, du kan ikke med hånda på hjertet si at denne tråden er i noen grad nyttig, eller informativ, eller spennende. Man har gledesutbrudd tråden, og småprat tråden som er mye bedre å bruke, imo

Skrevet

Skrytetråd? Heilt feil, dette er en grinetråd B>

Gratulerer! Jeg er også på vei, men det tar jaggu tid. Småprat tråden er fin viss man vil slippe unna mye dritt.

Skrytetråd? Heilt feil, dette er en grinetråd B>

Gratulerer! Jeg er også på vei, men det tar jaggu tid. Småprat tråden er fin viss man vil slippe unna mye dritt.

Skrevet
Jeg hadde et ubrukelig innlegg, ja. Men fikset på det, skrev litt mer.

Uansett, du kan ikke med hånda på hjertet si at denne tråden er i noen grad nyttig, eller informativ, eller spennende. Man har gledesutbrudd tråden, og småprat tråden som er mye bedre å bruke, imo

Nytteverdi er et relativt begrep. Din nytteverdi av denne tråden er 0. For trådstarter kan det være mye, da han føler at han har jobbet og hard for noe og får dermed tilbakemeldinger om godt utført jobb.

Som sagt før er det ikke DU som skal bestemme hva som er nyttig, informativt eller spennede for andre. Er det forøvrig bare de 3 kategoriene som kvalifiserer for å poste her?

Forøvrig er jo din tilbakemelding helt latterlig. Synes jeg ser meg selv si det til de som jobber under meg. De sitter faktisk med en del "lette men tidkrevende" jobber. Er ikke noe de liker, men noe som må gjøres. Alle mennesker trenger positive tilbakemelinger så lenge det de har gjort er positivt vel og merke :p

Har ikke tenkt til å ta denne noe lengre. Mye av grunnen til at jeg reagerer er at det er en del brukere her som alltid vil leke forumpolice, er så sykt unødvendig og fører bare til negativ engergi i tråder. Hvis man er uenig i tråden så rapporterer man det så ser man hva som skjer.

Ha en fin helg og påske :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...