Spillarkivet Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) skulle gått ann å gjøre det cartman gjorde da han ikke klarte å vente på wii!! Du mener å fryse seg ned og våkne opp flere tusen år senere fordi bestekompisen glemte deg bort. Våkne opp i en tid hvor spillmaskiner ikke finnes og hvor strøm ikke tranporteres slik vi kjenner det i dag. Foretrekker å vente jeg da hehe Men det var jo en bra idé da Endret 14. mars 2008 av Spillarkivet.no
BlastyTrasty Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Vel det ser ut som Take-two blir kjøpt opp av EA... så dei neste GTA spila vil komme kvar 3 måned .... GTA pimp edition ... Må ærleg innrømma at det høyrdes ein smule intressant ut! haha!
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Nokre tips til den billigaste butikken å forhåndsbestille frå?
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Ah, sjølvsagt. Då var GTA IV (X360) og Kane's Wrath (PC) bestillt. Siste GTA eg hadde på konsoll var GTA:VC på PS2, SA har eg på PC. Ser veldig fra til IV, Take Two har aldri skuffa meg og vil nok levere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå