Gå til innhold

Neonode


DeeMon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei den har rundt

-104mzh

-16mb minne

-64 minne kort inkl. i prisen medfølger

Den kan bruke to kort typer. mmc og eit annan.

-eit kamera i telefonen.

-kan ta opp med 15fps (meiner eg)

-Bruker oprativsystemet Windows CE men neonode shell.

-er to bands telefon, tre bånds kjem seinere.

-er calling picture.

 

ER det noe meir du lure på så spør

Lenke til kommentar

Neonode har mange "nyttige" ting da. Digitalkamera (har 7250 også), innebygd pda, mp3 spiller (radio også), trykkskjerm :wink: , som er tøft, osv. Telefonene kan også settes i flymodus der gsm antenne skrus av slik at du enda kan bruke pda og kamera viss du vil der man ikke kan ha mobiltelefonen på (som i fly og sykehus.)

 

I motsetning så tror jeg ikke Neonode kommer til Norge før om flere måneder. Tror så vidt de har gitt ut de 1000 stykk i Sverige bare nå, og det er enda 6000 til som har preordra.

 

Selv ville jeg så klart valgt Neonode, men 7250 og 6100 skal også være bra telefoner, men når man sammenligner pris og utstyr på de, så får du mest for penga viss du kjøper Neonode (viss den holder den prisen de sier da).

Lenke til kommentar

Neonode er en telefon som sannsynligvis er verdt å vente på, makan til finesser og kompitabilitet finnes ikke i mobil/pda verden pr dags dato.

 

Problemet er bare at ventetiden blir lang, de tusen første preorderene har ikke fått noe telefon endog... dette gjelder kun sverige , blir lenge til vi får se denne telefonen i Norge er jeg redd.. kanskje på seinsommeren.. :(

 

Noen som har noe meir info om når viu kakn vente oss den !=?

Lenke til kommentar

Må rette meg litt først på det forrige innlegget jeg skrev. Jeg sa at det var rundt 6000 som hadde forhåndsbestilt, men leste en dag her at det var nermere 12000 (!).

Videre leste jeg at de først og fremst skulle lage 1000 telefoner pga. at de ikke enda er så mange annsatte og fordi at de skal klare og ta unna tilfeldige feil på telefonene (Med tanke på software som enda ikke er ehlt ferdig enda :( ). Tar jeg ikke helt feil så tror jeg de har tenkt å lage rundt 200000 eksemplarer og de skulle visst bli fordelt i skandinavia litt ute i sommeren. (Info er tatt fra intervju med Neonode produser).

 

Har forhåndsbestilt jeg, men regner med at den ikke kommer før på sommeren da jeg gjorde det sent... :grumpy:

 

DeeMon... du finner vel noen flere bilder på www.redneo.com ....

Lenke til kommentar

Takk for alle inlegg!!!

 

Det eneste jeg er redd for er om den er god å skrive med, sånn som hvis den trykkfølsomme skjermen ikke har bra respons f. eks. eller om det er ordliste på den og om den vil være vrien å bruke f. eks.... Ellers ser jo telefonen helt rå ut og håper å få skaffet den i løpet av våren/sommeren....

Lenke til kommentar

Så du var redd for at skjermen hadde dårlig respons tid. Se litt på denne informasjonen før du tar den siste konklusjon :)

 

"Fast response time down to 5 ms (200 readings per second) =

smooth and realtime operation for games etc."

 

Vil du ha mer informasjon om skjermen og telefonen, sjekk ut http://www.redneo.com/n1infopage/ ...

 

Tror ( :smile: ) meste parten av den informasjonen der skal være sann...

Lenke til kommentar

fin side den der kjott...

 

jeg rekna litt, det stod at mobilen ville koste ca 550 euro. viss dette er tilfelle i norge også vil den koste 4620 norske kroner (med hensyn til dagens kurs, 08.03.03)

 

det er ikke serlig mye viss man tenker på alt man får i dette produkte, åååå jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Ville si at t610, SX1 og  z1010 er bedre investeringer pga. de er laget av safe selskaper, og fordi de ikke er gått bort fra at det er en mobil og ikke en PDA!

 

Det med at de er laget av safe selskaper som du sier har vel ikke så mye å si for MIN del i allefall. Alle telefonene du nevte er jo nye og har GARANTERT såkalte barnesykdommer. Det du mener med det er vel at vi ikke vet om de kommer til å slå ann på markedet (?).

 

Den er jo også mye penere enn de du nevner da :yes:

Lenke til kommentar

neonode er ikke noe nytt firma altså, de har lagt en mobil som jeg hvet om før. jeg fant desverre ikke link om den på itavisen der jeg så noe om den, fordi artikkelen var gått ut på dato.

 

Desuten har folka i neonode brukt flere år på å lage denne telefonen, og de har jobba uten lønn så de hvet nok hvordan man tar hånd om økonomien...

Lenke til kommentar

ettersom eg veit har dei ikkje komt ut med fleire mobil telefoner, egentlig skulle denne telefonen vert ute for lenge siden, tingen er bare at der har fått nye idear og sånnt, så dei har utsatt den fleire gonger, dei har skifte heilt design på telefonen og faktisk. når dei nesten skulle lansere den så bedde tele selskapet dei og hive i kamera. og da blei den litt til utsatt..

sånn er det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...