Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 meget krevende?


Anbefalte innlegg

Har du virkelig prøvd å skru absolutt alt på det laveste? Skygger helt avslått etc.? 6600GT begynner å bli gammelt, men jeg hadde egentlig trodd det skulle fungere hvis du skrur alt av instillinger på det laveste.

 

Jeg regner med du har oppdatert skjermkortdriveren til en relativt ny versjon også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsøkte du å tukle med lyd-instillingene som tidligere foreslått?

Har selv NWN2 på en XP3500/1 GB ram/9800 Pro, men det kjører... spillbart, dog absolutt ikke flytende. Måtte vel ha det meste på low. Men ja, NWN2 motoren er veldig lite optimalisert i forhold til grafikken du får ut av det. Fantastisk spill ellers. Så du hadde et ATI kort, har du teste om Omega-driverne gir deg bedre ytelse?

Lenke til kommentar

Nyeste drivere på alt sammen (nyformatert maskin forøvrig så måtte laste ned alle driverne på nytt). Lyd testet ut, triksing av grafikkinnstillinger.

 

Ja har forsøkt et utalje ting men det ser ikke ut til at spillet er interesert i å flyte på en akseptabel framerate. Dessverre.

Lenke til kommentar

Noe jeg har problem med derimot er å få instillingene til å holde seg. Hvis jeg velger alt av shadow quality på "high" så hopper de tilbake til "medium" eller "low" så fort jeg trykker på apply changes. Samme med shadows. Av og til får jeg ikke skrudd på skygger i det hele tatt. Vet at det er et kjent problem men ser ikke ut som de har orka å fikse det i siste patchen en gang.

Lenke til kommentar
Fikk merkelig lagg når jeg stilte på simple grafikkinnstillinger som egentlig ikke burde ha noe "impact" på mitt system..

Q6600@3Ghz

8800GT

2GB minne

 

Tror utviklerne burde ha tatt seg litt bedre tid når de lagde spillet

 

Dette er etter siste patch :roll:

 

Anywho... utrolig underholdene spill..

Kelgar :love:

 

 

Hehe.. Hr. Ironfist er dritrå!

 

 

Holdt på å le meg i hjel når han pratet om hva han hadde lyst å bli :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...