akristina92 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Hei, fant en ganske interessant mod for STALKER her, legger til en hel del nye ting. Gidder ikke skrive side på side, så dere kan lese selv her: http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=12558 Endret 13. mars 2008 av Flaringo
Djengo^^ Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 hva er så nytt og bra med denne modden? har lest gjennom informasjonen noen ganger, men klarer ikke se hva som er det store med dette.
Enceladus Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Spennende! Noen som har testet den? Kjøpte meg stalker over steam idag til 100 kr Har spilt spillet flere ganger før da men aldri rundet det.
Vrengtpolvott Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg spilte modden der og syns den ødela hele opplevelsen Spilte meg ganske langt også, nesten til slutten, så orket jeg ikke å bruke den mer. Det ble bare alt for mye rot ettersom den gir random anomalies, og det er folk i spillet man må følge etter i oppdrag som da selvfølgelig løper rett inn i de og blir slaktet så oppdragene aldri kan bli fullført. Den la også til masse nye monster, som i seg selv er ganske greit, men ikke når monstrene er overalt, da blir det bare rot.
Licht Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Fungerer den kun med patch 1.0004 (eller hvor mange nuller det nå var) av STALKER? Nevermind, jeg fant ut av det. Og det var jo 1.0004 jeg hadde, så. Innbilte meg at jeg hadde 1.0006 eller noe, av en eller annen grunn. Endret 9. mai 2008 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå