Gå til innhold

BioShock 2 kunngjort


Anbefalte innlegg

Dette blir bra, likte Bioshock veldig godt.

 

Men skal innrømme at jeg likte System Shock 2 bedre pga de mer markante rollespillelementene. Deus Ex (1) var også et bedre spill, men synes at alle 3 spillene har mange av de samme trekkene, og alle er fantastiske spill. Men synes kanskje Bioshock var litt "fordummet" ved å fjerne mye av rollespill elementene som opprinnelig skulle være med.

 

De som kritiserer Bioshock og kaller det noe av de dårligste de har spilt er enten troll, eller så har de helt ræva smak med tanke på spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enten så misforsto du inlegget mitt helt eller så er du så sleip at du bevisst gjør dette med vilje. Uansett så er det skikkelig lavt. Jeg snakket ikke om at jeg synes BioShock i seg selv er mer kjedelig enn andre spill. Jeg snakket om at jeg blir lei av singleplayerspill GENERELT etterhvert. Det du skrev kunne du mye bedre gjort uten og plukke ut den ene setningen av inlegget mitt og bruke den til å vinkle DIN mening!

 

Skjerpings!

 

Her forstår jeg overhodet ikke hva du snakker om (faktisk), du skriver at det er et single player spill og at man kan bli lei av dem - utifra det skriver jeg at jeg synes Bioshock haqr dårlig gjennpspillings verdi osv og det har overhodet ingenting med deg å gjøre (hele innlegget har ingenting med deg å gjøre men min mening). Så slapp av far )

Lenke til kommentar
Enten så misforsto du inlegget mitt helt eller så er du så sleip at du bevisst gjør dette med vilje. Uansett så er det skikkelig lavt. Jeg snakket ikke om at jeg synes BioShock i seg selv er mer kjedelig enn andre spill. Jeg snakket om at jeg blir lei av singleplayerspill GENERELT etterhvert. Det du skrev kunne du mye bedre gjort uten og plukke ut den ene setningen av inlegget mitt og bruke den til å vinkle DIN mening!

 

Skjerpings!

 

Her forstår jeg overhodet ikke hva du snakker om (faktisk), du skriver at det er et single player spill og at man kan bli lei av dem - utifra det skriver jeg at jeg synes Bioshock haqr dårlig gjennpspillings verdi osv og det har overhodet ingenting med deg å gjøre (hele innlegget har ingenting med deg å gjøre men min mening). Så slapp av far )

 

Nei du brukte en av mine setninger til og vinkle din mening.

Lenke til kommentar
Yes, endelig får jeg en sjanse til å IKKE gjøre samme feil igjen! Brukte 500 spenn på Bioshock, og det spilte jeg i fire timer.

 

Bioshock er spillet som har tatt det dårligste fra alle spill som er er lagd før.

 

(Klipp, klipp)

 

Heisann.

 

Jeg har ikke tenkt til å diskutere innlegget ditt, ettersom smaken er som baken og alt det der...

 

Men jeg må innrømme at jeg nå ble veldig nysgjerrig på hvilke spill du setter pris på. Kan du ramse opp noen titler du mener vi litt mindre spillteknisk begavete (som liker Bioshock) bør teste ut?

 

Hadde vært kult å lese. :yes:

 

Edit: Klippet litt...

 

Av de eldre spillene, så går det selvfølgelig på Doom 1 og 2, Quake 2, Unreal, No one lives forever, Deus Ex, etc.

 

I det siste så har sjangeren blitt litt tammere, men det er alikevel noen gode spill der ute som ligner på Bioshock.

 

CoD 4 er et kjempespill(både singleplayer og multiplayer) for de som liker krigspill.

 

FEAR er et også et godt alternativ. I så og si samme sjanger vil jeg si at Might and magic: Dark messiah er bedre enn Bioshock, rett og slett fordi slåssystemet er såpass morsomt. Alikevel så bringer det absolutt ingenting nytt til sjangeren, men det har jo et snev av rollespillelementer.

 

Crysis er også ganske festlig for de som elsker idiotisk fysikk. Det må være det eneste spillet jeg har greid å bli drept i en bil av en palme. Skulle ta u-sving, så endte det med at hele bilen trilte baklengs ned en bratt bakke før bilen smalt i en palme. 2 sekunder senere datt hele dritten ned i hue på fyren min, og det var det.

 

I FPS sjangeren så har det jo nesten aldri vært noen spill med god historie. Selvom Deus Ex starter å dra på årene, anbefaler jeg det på det sterkest å prøve dette spillet, da du må lete i RPG sjangeren for å finne spill med bedre historie.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

RougeAlien skriver:

Nei du brukte en av mine setninger til og vinkle din mening.

 

hehe nei det er det du som gjør, skal du bestemme hva jeg mener\skriver om nå samtidig som du er sur på dette selv, herregud (igjen, det jeg skrev har ingenting med dine meninger å gjøre bare mine, teksten jeg quotet fikk meg bare på ideen at Bioshock haddet kort levetid samt liten gjennspillings verdi, FOR MEG)

 

Alt jeg skriver er min mening om Bioshock, alt du gjordet var å nevne at man til slutt blir lei av single player spill - så skrev jeg et innlegg til ang dette og Bioshock (hva JEG syntes om det)

 

Du begynner å iritere meg nå så vær så utrolig vennlig å ta resten på PM da dette intresserer andre mitt i brunøyet.

 

Fra innlegget mitt som vistnok startet dette.

bioshock scorer dårlig på levetid har også dårlig gjennspillings verdi i mine øyne

 

"I MINE ØYNE" det er ikke dine.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Yes, endelig får jeg en sjanse til å IKKE gjøre samme feil igjen! Brukte 500 spenn på Bioshock, og det spilte jeg i fire timer.

 

Bioshock er spillet som har tatt det dårligste fra alle spill som er er lagd før.

 

(Klipp, klipp)

 

Heisann.

 

Jeg har ikke tenkt til å diskutere innlegget ditt, ettersom smaken er som baken og alt det der...

 

Men jeg må innrømme at jeg nå ble veldig nysgjerrig på hvilke spill du setter pris på. Kan du ramse opp noen titler du mener vi litt mindre spillteknisk begavete (som liker Bioshock) bør teste ut?

 

Hadde vært kult å lese. :yes:

 

Edit: Klippet litt...

 

Av de eldre spillene, så går det selvfølgelig på Doom 1 og 2, Quake 2, Unreal, No one lives forever, Deus Ex, etc.

 

I det siste så har sjangeren blitt litt tammere, men det er alikevel noen gode spill der ute som ligner på Bioshock.

 

CoD 4 er et kjempespill(både singleplayer og multiplayer) for de som liker krigspill.

 

FEAR er et også et godt alternativ. I så og si samme sjanger vil jeg si at Might and magic: Dark messiah er bedre enn Bioshock, rett og slett fordi slåssystemet er såpass morsomt. Alikevel så bringer det absolutt ingenting nytt til sjangeren, men det har jo et snev av rollespillelementer.

 

Crysis er også ganske festlig for de som elsker idiotisk fysikk. Det må være det eneste spillet jeg har greid å bli drept i en bil av en palme. Skulle ta u-sving, så endte det med at hele bilen trilte baklengs ned en bratt bakke før bilen smalt i en palme. 2 sekunder senere datt hele dritten ned i hue på fyren min, og det var det.

 

I FPS sjangeren så har det jo nesten aldri vært noen spill med god historie. Selvom Deus Ex starter å dra på årene, anbefaler jeg det på det sterkest å prøve dette spillet, da du må lete i RPG sjangeren for å finne spill med bedre historie.

 

Hmm..

 

Jeg ser at vi har ganske lik smak, ja.. Jeg har spilt alle Doom-spillene, alle Quake-spillene (selv om det fjerde ikke akkurat imponerte) og alle Unreal-spillene med unntak av det nyeste.

 

COD4 er en opptur av de sjeldene, F.E.A.R-serien skuffet meg litt, men var ok og Deus Ex var tøft.

 

Eneste spillet du ramser opp som jeg ikke har testet er Crysis, men alt i alt må jeg si at vi har ganske likt referansegrunnlag, og derfor er det morsomt at vi lander så veldig langt fra hverandre på Bioshock-like-skalaen.

 

Men, men, alle kan jo ikke like alt. Jeg, for min del klarer f. eks ikke å finne moroa i Halo-serien (har spilt alle), men synes det er helt kult at andre elsker dem.

 

Uansett, takk for svar - moro å lese hva folk synes er "grade A sh*t".

Lenke til kommentar

Håper det følger med en metallboks til Bioshock 2 også.

 

Hadde det ikke vært for den utmerkede atmosfæren og stemninga, den ufattelig deilige grafikken og de forholdsvis engasjerende big daddy's hadde jeg nok kjøpt enern bare for å få med den tøffe metallboksen. Syns synd på folk som kjøpte plastikk-cover

 

:D

Lenke til kommentar
Håper det følger med en metallboks til Bioshock 2 også.

 

Hadde det ikke vært for den utmerkede atmosfæren og stemninga, den ufattelig deilige grafikken og de forholdsvis engasjerende big daddy's hadde jeg nok kjøpt enern bare for å få med den tøffe metallboksen. Syns synd på folk som kjøpte plastikk-cover

 

:D

 

Metallcoveret er utrolig bra laget ja. Ble rimelig imponert når jeg fikk det i posten.

Lenke til kommentar
Hvordan kan ett spill med så lukkede slutter ha en oppfølger?

 

Camper: Mafia er jo en fps med god historie.

 

Teknisk sett er det vel ikke en fps siden kameraet ligger over ryggen, men blås i det :p

 

Mafia er et av de få kjente spillene som jeg dessverre aldri har prøvd :/

 

Skal prøve å rettferdigjøre det ved å kjøpe toern.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...