Gå til innhold

HOLMS?.....WTF!?

aldrimerforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i he|vette har programmet "Holms" i det heletatt fått sendingstid på TV2? blir bare stående å gape over at det virkelig går an å lage noe så dumt!

Jeg kunne jo laget bedre show på direkten "freestyle"! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk :roll:

Nå begynner det endelig å komme noen gode norske filmer innimellom. Kanskje TV-seriene også blir bedre etterhvert. Mot i brøstet er vel eneste HITen jeg kommer på i farten (men orker ikke slite hjernen min med det nå)

Skrevet

Det er vel nå jeg bruker å gå inn med en amper post i en tråd og forklare trådoppretter hva jeg mener med sånne topicer. Signaturen min ffs!

:D

Skrevet
Det er vel nå jeg bruker å gå inn med en amper post i en tråd og forklare trådoppretter hva jeg mener med sånne topicer. Signaturen min ffs!

:D

Den var jo postet i søppel da... :roll:

Skrevet

er ingen stor tilhenger av Holms, men jeg beundrer Tore Ryen (eller hva han nå heter) han har laget manus til Mot i brystet, Karl & co og tilslutt Holms. Hvordan greier han det sier jeg bare....

Skrevet
det beste Norske tv-serie-skapere kommer opp med, er jo Holms og Hotel Cæsar :lol:

og ja, begge suger KRAFTIG

Hotel CÆÆsar er laget av svensker da .. sorry..

Nei, tror ikke det. Mener på det er ett norskt konsept som en svensk TV kanal har kjøpt rettighetene til. Det gikk forsåvidt på ræva i Sverige svjv.

Skrevet

Nei, tror ikke det. Mener på det er ett norskt konsept som en svensk TV kanal har kjøpt rettighetene til. Det gikk forsåvidt på ræva i Sverige svjv.

Nei Hotel ZzzZZnosar er lagd av 2 svensker ..

samme 2 svenskene som lagde "7 søstre" ..

og samme 2 svenskene som jeg skal personlig kaste ut av landet hvis de lager en serie til ..

(grunnen til at TV2 fikk de 2 svanskene til å lage begge de RÆVA seriene var det at ingen nordmenn klarte det... ... HALLO!! hele hotel ZZzzZZnosar er en slag i ballene til alle nordmen!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...