Gå til innhold

Problemer med qxl!


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Har over lang tid forsøkt og opprette en konto hos qxl. men problemet er at jeg ikke får opprettet noen konto der av en eller annen rar grunn..første gang jeg prøvde, ble kontoen stengt etter 24 timer. grunnen da var at de hevdet at jeg allerede HADDE en qxl konto på den epostadressen. forsøkte så med en alternativ epostadresse, noe som så ut til å fungere greit helt til den også ble stengt. beskjeden da var at Nanvet mitt allerede var registrert. Tenkte det kanskje bare ikke var oppdatert enda, så jeg ventet ett par måneder før jeg forsøkte på nytt.. og samme hendte da og :thumbdown:

 

 

 

Prøver og komme meg litt bort fra finn.no, etter å ha blitt svindlet der..men får jo fasken ikke opprettet noe hos qxl...

 

HAR forsøkt og sende mail til dem ang problemet, men har ikke fått noe svar enda..( 3 uker siden jeg sendte )

 

Noen som har erfart samme problem med qxl? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en hel haug av fiktive brukere på qxl. Brukere som er registrert med både fiktive og eksisterende navn og e-postadresser. Det som nok har skjedd er at en jævel faktisk har opprettet en konto i ditt navn og/eller e-postadresse, og gjort så mye faenskap der inne at du ikke får lage ny konto.

 

Eehm..jaha? hvordan har da vedkommende fått tak i mine 2 forskjellige epostadresser?

 

og for å ikke snakke om NAVNET mitt? :ohmy:

 

Har forsøkt og opprette en ny konto NÅ, med en epost jeg kun bruker til jobben..Noe kjeden har satt opp via sysedata.no

 

blir spennende og se.. :ermm:

Lenke til kommentar

Har blitt svindlet på både finn.no og qxl.no , det eksisterer like mye på hver plass.

 

Når det gjelder dobbelt opp med kontoer på samme navn skal det være mulig og sende mail til qxl der du forklarer situasjonen. Riktignok vist du ikke har skyld i rotet selv. Qxl har rimelig god oversikt på hver person som er der inne , samt kontoer osv . Dobbelkontoer blir gjerne stengt umiddelbart

Lenke til kommentar
Er en hel haug av fiktive brukere på qxl. Brukere som er registrert med både fiktive og eksisterende navn og e-postadresser. Det som nok har skjedd er at en jævel faktisk har opprettet en konto i ditt navn og/eller e-postadresse, og gjort så mye faenskap der inne at du ikke får lage ny konto.

 

Eehm..jaha? hvordan har da vedkommende fått tak i mine 2 forskjellige epostadresser?

 

og for å ikke snakke om NAVNET mitt? :ohmy:

 

Har forsøkt og opprette en ny konto NÅ, med en epost jeg kun bruker til jobben..Noe kjeden har satt opp via sysedata.no

 

blir spennende og se.. :ermm:

 

Der ble den nye kontoen også stengt gitt :mad:

())("""&/"§!!!!!!!!@€@££@£@$£$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...