Gå til innhold

Firefox 3.0 beta 4 er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den nye betaversjonen skal blant annet være raskere, mer stabil og skal ha fått bedre minnehåndtering.

Betyr det at den nye versjonen endelig kan være kvitt tendensen til at firefox plutselig begynner å spise 130-140 MB av mine stakkars 512MB minne, og må restartes for å frigi det? Litt drøyt at av alle programmene jeg bruker (OSet inkludert) er det Firefox og msn som bruker klart mest minne...

edit - i skrivende stund bruker firefox 195MB minne, med fem åpne faner. Har riktignok hatt programmet åpent uten å restarte ganske lenge, så det ligger nok en del i cache, men det burde jo vært en smal sak å implementere at nettsider jeg besøkte i forrigårs i hvertfal ikke ligger i RAM uendelig lenge (til programmet avsluttes)?

Sikker på at det ikke er et xp problem. (Hvis det er xp du bruker da) XP har ikke noe særlig god minnehåndtering akkurat

Skrevet

Den største irritasjonen med FF beta 4 er at jeg har vent meg med å skrive inn søkeord direkte i url feltet, før, så ble dette postet i google... men nå blir det postet i den ubrukelige MS søkemotoren, totalt håpløst... :\

Skrevet
Den største irritasjonen med FF beta 4 er at jeg har vent meg med å skrive inn søkeord direkte i url feltet, før, så ble dette postet i google... men nå blir det postet i den ubrukelige MS søkemotoren, totalt håpløst... :\
Er det vista du bruker? Google er default i winxp i alle fall.

Her er info om hvordan du kan endre det:

http://kb.mozillazine.org/Keyword.URL

Skrevet
Er det vista du bruker? Google er default i winxp i alle fall.

Her er info om hvordan du kan endre det:

http://kb.mozillazine.org/Keyword.URL

Nei, bruker XP, skal sjekke.. takk for info.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...