Gå til innhold

Får ikke forandra kontroller i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bruker v1.41

Standar er knappene:

Crouch: ctrl

Sprint: venstre_shift

Men jeg vil ha de omvendt.

alså:

Crouch: left_shift

Sprint: ctrl

Først forandrer jeg Sprint til å være f.eks "å".

Så forandrer jeg Crouch til ctrl.

Men når jeg nå skal sette Sprint til å være left_shift står det at knappen er i bruk. Det har jeg skjekket at den ikke er.

Hverken på landvehicle, aircraft, boat eller, helikopter bruker left_shift til noe. måtte stille det vekk på den (seff). 

Men på meldinga står det at knappen er brukt i "helikopter". men det er den ikke.

Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det funker heller ikke.

Se på bildet:

(har også prøvd å fjerne alle knappene i "helikopter")

post-96937-1205236503_thumb.jpg

Endret av JFM
Skrevet

Du kan prøve å endre kontrollene manuelt i Controls.con-fila som ligger under katalogen Mine Dokumenter\Battlefield 2\Profiles001\.

Jeg måtte gjøre det for å få mappet kontrollene slik jeg ville ha de på helikopteret. Det er en kontroll som ikke vises i spillet og som ikke er i bruk, nemlig Boost/Sprint på helikopter.

Pass på å ta backup av hele Profiles-mappa før du begynner å tukle her inne, eller kan du oppleve å ikke få startet BF2 i det hele tatt slik jeg opplevde det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe! Du kan finne alle dine instillinger i BF2 mappa. Gå på Profilen din i BF2 mappa og fjern den fila som har instillingene eller var det bare tasteinstillinger. Så kopierer du bare instillingsfiler fra en profil som virker.

Jeg slet med det du hadde. Gjorde dette, og det funker nå. Kan endre på instillingene på tastaturet igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...