Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter mer opptatt av egen tiss enn jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
Vel, det er vel muligens litt det at jenter kanskje er mer sjenert når det kommer til å legge ut om sånt ? Og så er det jo ikke til å komme unna at det er mye mer fokus på penis og størrelse enn utseende på vagina har jeg inntrykket av ihvertfall.

 

Ja, det er jeg enig i.

Men synes også et er litt merkelig at det så mye snakk om penisstørrelse, men aldri om vagina størrelse.

Lets face it, det er egentlig ingen sin "feil". Noen passer bra sammen med størrelse, og noen ikke.

Men ta en titt på denne, ganske morsom som viser ting fra et annet perspektiv enn det vi vanligvis hører :

(den er ment som en spøk da..)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=TfHqv8YAA9w

Lenke til kommentar
Vel, det er vel muligens litt det at jenter kanskje er mer sjenert når det kommer til å legge ut om sånt ? Og så er det jo ikke til å komme unna at det er mye mer fokus på penis og størrelse enn utseende på vagina har jeg inntrykket av ihvertfall.

 

Enig, men tror også at det meste vedrørende utseende og lengde osv. av penis er fra gutter og ikke jenter. Tror jentene bryr seg mindre enn det de fleste gutter tror, og at gutter derav uroer seg litt for mye. :wee:

Lenke til kommentar
Så er gutter mer opptatt av hvordan de ser ut nedentil, og om de er "normale" enn det jenter er?

Jepp, helt klart. Noen grunner til hvorfor:

  • Spam ... Jepp, spam faktisk. Hvem har ikke fått ørten stk. email med fantastiske metoder for å øke størrelsen, og det koster jo ingenting! Ja, også blir jo kjæresten garantert fornøyd og vil elske deg såååå mye mer. Samme «presset» er det ikke i forhold til jenter.
  • Lengden på penis er veldig målbar, det samme kan ikke sies om jenters underliv.
  • Det er et «faktum» at lengre er bedre, og når man står i dusjen sammen med andre gutter ser man jo hvor man står i forhold til andre. Har man ikke lang nok så er man ikke god nok. Finnes det en tilsvarende myte rettet mot jenter? Tror ikke det gitt ... Myten understrekes/bekreftes forøvrig av jenter som baksnakker litt og klager over liten penis hos gutten.
  • Gutter har en tendens til å overdrive størrelsen slik at man fort får inntrykk at gjennomsnittet er høyere enn det egentlig er, og er man under gjennomsnittet er man jo dømt til ikke kunne tilfredstille jenta.
  • Gutten skal tilfredstille jenta, ikke motsatt. Prestasjonspresset ligger på gutten, ikke jenta. Går ting dårlig er det «alltid» hans feil.

En kombinasjon av punktene over er nok grunnen tipper jeg :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene våre? Har vi ikke?

 

Jeg er ikke jente, så kan ikke si dette med 100%, bare 99%. Men penisstørrelse er MYE viktigere for menn enn pupper er for dere jenter. Penisen er på en måte et symbol på hvor mann du er, (ja det føles sånn) og dette går jo langt tilbake i tid. Det er noe av det samme, men penisen skal faktisk brukes også, puppene blir tatt på og klådd på, men er ikke i nærheten av å føles like viktige.

Lenke til kommentar

Det er vel et press dere legger mer på dere selv tror jeg....

 

Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene våre? Har vi ikke?

 

Jeg er ikke jente, så kan ikke si dette med 100%, bare 99%. Men penisstørrelse er MYE viktigere for menn enn pupper er for dere jenter. Penisen er på en måte et symbol på hvor mann du er, (ja det føles sånn) og dette går jo langt tilbake i tid. Det er noe av det samme, men penisen skal faktisk brukes også, puppene blir tatt på og klådd på, men er ikke i nærheten av å føles like viktige.

Og dette vet du? Sikkert derfor så mange jenter opererer brystene sine da....

Lenke til kommentar
Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene/rumpene våre? Har vi ikke? Er nok lettere å være opptatt av det som "alle andre kan se"

Uhhmm ... ja, sant nok, men alikevel er det jo ikke helt det samme. Pupper gir ikke gutter orgasme. Penisen derimot ... Med all fokus rundt kvinners orgasme er man jo en stor taper hvis man ikke klarer å gi jente orgasme.

Det er vel et press dere legger mer på dere selv tror jeg....

 

Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene våre? Har vi ikke?

 

Jeg er ikke jente, så kan ikke si dette med 100%, bare 99%. Men penisstørrelse er MYE viktigere for menn enn pupper er for dere jenter. Penisen er på en måte et symbol på hvor mann du er, (ja det føles sånn) og dette går jo langt tilbake i tid. Det er noe av det samme, men penisen skal faktisk brukes også, puppene blir tatt på og klådd på, men er ikke i nærheten av å føles like viktige.

Og dette vet du? Sikkert derfor så mange jenter opererer brystene sine da....

Nå er halvparten (eller noe i den duren) av alle menn misfornøyd med størrelsen på penis da, så hvis det var like enkelt for gutta hadde det nok vært endel som hadde økt størrelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Det er vel et press dere legger mer på dere selv tror jeg....

 

Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene våre? Har vi ikke?

 

Jeg er ikke jente, så kan ikke si dette med 100%, bare 99%. Men penisstørrelse er MYE viktigere for menn enn pupper er for dere jenter. Penisen er på en måte et symbol på hvor mann du er, (ja det føles sånn) og dette går jo langt tilbake i tid. Det er noe av det samme, men penisen skal faktisk brukes også, puppene blir tatt på og klådd på, men er ikke i nærheten av å føles like viktige.

Og dette vet du? Sikkert derfor så mange jenter opererer brystene sine da....

 

Jeg sa jo at jeg ikke er 100%. Ja, mange jenter operer brystene sine, men hvis det var et like effektivt og trygt tilbud for å få større penis, så skal jeg love deg at MANGE hadde benyttet seg av det. Tenk på alle produktene som finnes for dette (piller,urter,kremer,penisforlengere,pumper...osv..osv)

Lenke til kommentar
Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene/rumpene våre? Har vi ikke? Er nok lettere å være opptatt av det som "alle andre kan se"

Uhhmm ... ja, sant nok, men alikevel er det jo ikke helt det samme. Pupper gir ikke gutter orgasme. Penisen derimot ... Med all fokus rundt kvinners orgasme er man jo en stor taper hvis man ikke klarer å gi jente orgasme.

Det er vel et press dere legger mer på dere selv tror jeg....

 

Vi jenter har vel noe av det samme når det gjelder puppene våre? Har vi ikke?

 

Jeg er ikke jente, så kan ikke si dette med 100%, bare 99%. Men penisstørrelse er MYE viktigere for menn enn pupper er for dere jenter. Penisen er på en måte et symbol på hvor mann du er, (ja det føles sånn) og dette går jo langt tilbake i tid. Det er noe av det samme, men penisen skal faktisk brukes også, puppene blir tatt på og klådd på, men er ikke i nærheten av å føles like viktige.

Og dette vet du? Sikkert derfor så mange jenter opererer brystene sine da....

Nå er halvparten (eller noe i den duren) av alle menn misfornøyd med størrelsen på penis da, så hvis det var like enkelt for gutta hadde det nok vært endel som hadde økt størrelsen.

Nå er det vel ikke størrelsen på penis som bestemmer om en jente skal få orgasme da? Teknikk og også følelser har nok mye mer å si...

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på det etter Penis Trygve sin kommentar i en helsetråd. Det er veldig, veldig mange "er tissen/forhuden min normal", men ikke mange sånne tråder fra jenter.

 

Så er gutter mer opptatt av hvordan de ser ut nedentil, og om de er "normale" enn det jenter er?

 

1. gutter er mer usikre på seg selv enn jenter generelt

2. det er.... 90% gutter og 10% jenter på forumet her?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...