Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha! Ble litt nyskjerrig på hvordan du kan SE IQen' på folk :p

 

Vel, for det første så er damen ikke blond naturlig og har farget håret men glemte den store konstrast forskjellen til øynebrynet. 2. Store tits (må jo ver dum då siden hun brukte mye tid som ung til å lek med sine jur og gutter. Istedenfor å gjer lekser) 3. Hun er naken og lar folk ta bilde av hun for penger.

Endret av Professional
Lenke til kommentar

Dråpeform er penere.. Men dyrere. Den helt runde formen er billigst, spesielt om de leggern oppå muskelen. Så det er vel det at de vil ha større pupper billigst mulig. Hvis jeg skulle gjort det ville jeg hatt dråpeform og under muskelen, tror det vil se mer naturlig ut sånn..

Lenke til kommentar

Ah ja det tengte jeg ikke på at det er forskjellige priser :p

Ja Dråpeformen er desidert penest.

 

Har en ex som punget ut ca 30000 for den runder "versonen". Ka den dråpeformen ville ha kostet da ca? Vet det sikkert ikke så enkelt med priser :p Er bare nyskjerrig på saken

Endret av luni
Lenke til kommentar

Tror det var 5-10k mer for dråpeform. Men så spørs det på hvor du tar det(i landet altså, ikke på kroppen:P), silikon eller saltvann, størrelse og sånne ting..

 

Her kostet anatomiske(dråpeformede) bare 2000 kr mer. Ser ikke greia med å ikke kjøpe det. Men er man ganske tynn så burde man ha dem under muskelen, og da blir de endel dyrere. Men ser ikke ut som de gjorde det der?

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Ho hadde relativt små bryst fra før da, så det kunne vell ha noe med det å gjøre. Tengte ikke over saken når vi va sammen :p

 

Ikke for å virke som en horndog, men hadde vært kult om dei hadde bilde av hver type av operasjonen. Skjønner ikke hvorfor, men har blitt litt fasinert over operasjonene etter jeg såg en dokumentar på TVN (så klart TVN..) om bryst operasjoner

 

Edit: Det va vist bilder der

Hmm Saltvannsproteser

 

Her består også den ytre hinnen av fast silikon, men protesene fylles med saltvann under operasjonen. Protesene gir ikke samme naturlige konsistens som silikonproteser. Ettersom fyllstoffet er flytende saltvann kan det oppstå følbar skvalping. Protesene er også mindre motstandsdyktige mot mekanisk belastning.

 

Flølbar skvalping? Ser ikke helt form den situasjonen altso :p

Endret av luni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...