Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør påstå at man ikke ser ribbenene med en rumpe som det der. Det passer rett og slett ikke. Tør også påstå at puppene er perfekte.

Dette er selvfølgelig bare synsing, men kan ikke motbevises. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skulle gjerne hatt et litt større bilde. :dribble:

alilarter.jpg?t=1240085206

Hun kunne vært fin hvis hun hadde hatt bredere hofter.

Og hun med rumpa så veldig, veldig bra ut.

Skrevet
Skulle gjerne hatt et litt større bilde. :dribble:

alilarter.jpg?t=1240085206

Hun kunne vært fin hvis hun hadde hatt bredere hofter.

Og hun med rumpa så veldig, veldig bra ut.

Jeg tror det er Ali Larter, men i fjeset ligner det mest på "The Stiffmeister" fra american pie filmene.

Skrevet
Jeg tør påstå at man ikke ser ribbenene med en rumpe som det der. Det passer rett og slett ikke. Tør også påstå at puppene er perfekte.

Dette er selvfølgelig bare synsing, men kan ikke motbevises. ;)

Det kan heller ikke bevises :)

Skrevet
Ja, noe sånt. Kroppen er uansett ikke veldig pen. Lite former etc. 1.5\10 fra meg hvertfall.

Enig, Alt for lite former ... Veit om mange andre jenter som er naturlige og har mye mye finere former.

Skrevet

Mulig hun ser mer kvinnelig ut når hun står rett forfra, hoftene "forsvinner" liksom litt i den posituren der. Hun ser ut som mye annet som har blitt tatt godt imot her i tråden.

Skrevet
Kan prøve å være litt tøff jeg :blush::blush:Vær snille da

Bruk funksjonen 'spoiler' neste gang, såfremt du ikke har planer om å ta i bruk barberhøvelen samt andre estetiske tiltak ;)

Hva faen?

Skrevet
Kan prøve å være litt tøff jeg :blush::blush:Vær snille da

Bruk funksjonen 'spoiler' neste gang, såfremt du ikke har planer om å ta i bruk barberhøvelen samt andre estetiske tiltak ;)

Slike kommentarer er helt unødvendig!

Skrevet

Det er jo det vi gjør i denne tråden. Snakker dritt om kroppen til andre. Så fordi en forumdame poster bilde av seg selv skal plutselig alle bare "ååå fantastisk, å herreguuuud så deilig, åååå fineste dama i verden" plutselig?

Skrevet

Nei, men da kan man heller la være å si noe - og i hvertfall hvis det skal formuleres så usmakelig. De damene som blir posta her leser jo ikke hva som blir sagt om dem, da syns jeg det er greit.

Skrevet

Vil nå mene det er rimelig hyklersk å rakke ned på supermodeller ellers, også plutselig skulle bare spy ut superlativer med en gang noen som kan lese postene sender opp et bilde.

Skrevet

Jeg mener ikke at man skal rose noen opp i skyene hvis man ikke mener det, det blir jo bare feil. Men den kommentaren syns jeg var veldig unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...