Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det bildet der slenges frem hele tiden, men jeg må si at jeg ikke ser hva som er så veldig pent med det. Hele damen er alt for brei og kraftig for min smak

Enig med deg :)

Bildet som Fjonisen kom med er mer min stil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så lenge det ikke er hengepupper er det greit, men med engang det blir heng så er det turn-off. Om det er au naturell eller med silikon eller saltpose spiller ingen trille.

Jeg likte ikke puppene hennes. De var for store. Dessuten hadde de et litt spesielt utseende. Men resten av kroppen var rimelig fin.

Skrevet (endret)

Da hadde hun vært normal. Og det er det ingen som ser etter. Hadde hun hatt litt mindre, velformede, naturlige pupper så hadde hun vært en jente jeg kunne fått. Her ser vi etter noe litt mer uoppnåelig.

Akkurat som epic boobs-jenten.

Epic_Boobs.jpg

72305_epic_boobs_2.jpg

Endret av Dorian Gray
Skrevet
Det bildet der slenges frem hele tiden, men jeg må si at jeg ikke ser hva som er så veldig pent med det. Hele damen er alt for brei og kraftig for min smak

Soo true!

Skrevet (endret)
Ja, hun er nydelig. :)

Jeg burde få henne som kjæreste, gi henne skikkelig dårlig selvtillit og få henne til å slanke seg, kun for å kødde med halve denne tråden. ^^

Er vel en heller ubehagelig språkbarriere involvert? Polsk grammatikk er helvete. :D

Endret av Frohman
Skrevet
Ja, hun er nydelig. :)

Jeg burde få henne som kjæreste, gi henne skikkelig dårlig selvtillit og få henne til å slanke seg, kun for å kødde med halve denne tråden. ^^

Lenge siden du ble dumpet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...