konduktans Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) På slutten av Hitman BM, hva skjedde da? Ble han gitt sånn som gjorde at hjertet slo saktere? Ettersom vi hørte pulsen? Jeg fikk det ikke helt med meg jeg. Endret 9. mars 2008 av Emil Johansen Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Har aldri spilt Bloodmoney, men kan gi deg ett tips. Skriv spoiler i tittelen på topicen, sånn at du slipper å få noen sinte folk etter deg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, han ble lagt i en slags dvale, som man våkner opp av og dreper til slutt alle sammen <3 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 47 er så grom=) Han fikk sikkert sånn sprøte som Agent Smith fikk. Hva var det Diana sa når hu stakk han? Sorry, you are my ticket out of here? Og hva var den tingen hu rista på rett før rulleteksten kom? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 47 er så grom=) Han fikk sikkert sånn sprøte som Agent Smith fikk. Hva var det Diana sa når hu stakk han? Sorry, you are my ticket out of here? Og hva var den tingen hu rista på rett før rulleteksten kom? Hun gjorde da ingenting før rulleteksten ettersom hu ikke er med i sluttvideoen, men bare med stemme, der hun forteller at hun ikke vet hvor Agent 47 har blitt av etter at han skøyt seg ut av sin egen begravelse. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 På X360 versjonen er det slik at du må trykke på noen knapper så hjertet starter igjen Så da er det vel sannsynlig at det er slik på PC også Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 På X360 versjonen er det slik at du må trykke på noen knapper så hjertet starter igjenSå da er det vel sannsynlig at det er slik på PC også Dere kødder? Jeg bare satt og venta på rulleteksten jeg! Haha, da prøver jeg igjen=) Lenke til kommentar
denieru Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Husker ikke akkurat hva du må gjøre på slutten for å våkne, men det stemmer at det fungerer slik på PC også. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Det er bare å trykke på w flere ganger. Morsomt at han ikke døde da=) Kommer det et nytt spill? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Trykk på W om att og om att, så ser du helsen hans fylles opp rykkvis. Dianakjerringen hadde insatt leppestiften sin med motgift. Hun satset alt på at han kom til å kvikne til, og sørge for at ingen vitner som kunne true organisasjonen ville overleve. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ja det kommer et nytt spill, ettersom Eidos/IO annonserte at flere spill-titler blir kansellert grunnet trangt budsjett utenom suksesstitlene.. Så du kan ta en god f*en på at enda en Hitman er på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå