Gå til innhold

Tilbud på Two worlds. 9.95 usd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte spille men når jeg starter den i steam får jeg bare opp "Steam has found a problem with your loacal games file. Game files will now be reacquired from the Steam servers"

Altså før spillet har klart å starte engang så skjer, den sletter alt og laster ned på nytt.. har gjort det 3 ganger nå :/

noen som vet hvorfor dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte spillet og laster ned nå. Sjekket eposten min for kvittering, men fant isteden en melding med tittelen "Two Worlds Steam purchase - Credic Card refunded". Første gang jeg handler via Steam, er det noe jeg har gått glipp av?? Er det som på Direct2Drive, at noen spill kun tillates solgt i Nord-Amerika? Står ingen forklaring i eposten, og var ingen info om region-begrensninger under kjøpsprosessen.

Skrevet
Kjøpte spillet og laster ned nå. Sjekket eposten min for kvittering, men fant isteden en melding med tittelen "Two Worlds Steam purchase - Credic Card refunded". Første gang jeg handler via Steam, er det noe jeg har gått glipp av?? Er det som på Direct2Drive, at noen spill kun tillates solgt i Nord-Amerika? Står ingen forklaring i eposten, og var ingen info om region-begrensninger under kjøpsprosessen.

Spillet fungerer selv om du har fått den eposten. Vet ikke hva det vil si, men jeg får hvertfall alltid sånn epost når jeg kjøper over steam ;)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Det samme gjorde det hos meg. Var kommet til 60 %, så datt hastigheten ned fra 1 mbit/s til 100 kb/s. Men det kom seg etter 80 %.

Skrevet
Søren! Skulle til å kjøpe dette spillet nå, så fant jeg ut at tilbudet hadde gått ut :thumbdown:

Samme her. Men får se til helgen og litt fremover om det dukker opp tilbud igjen. Oppdaget steam update meldingen i morgen jeg og da stod det 39,95US$ som pris.

Skrevet

Noen som har sett noe mere info på når expansionen kommer? Ser det står Q1 og 1. halv of 2008 endel steder, men ingen dato?

(Har litt begrensede muligheter for å sjekke spill-nettsteder her fra jobben... :( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...