Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem skal betale for angrepillen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som Gentleman betaler man gjerne. Tilby, så er det opp til jenta om hun vil spleise.

Med tanke på bidrag så snakker vi ikkje om store utgiften.

 

ang den som kommenterte ; ta seg betalt for kondomer. Angrepillen er ikkje prevansjon!

Det er ikke særlig "gentleman" å ha one night stand, så det er i store grader irrelevant. =D

Lenke til kommentar
Er bare nyrsgjerrig på andres syn på denne saken.

Er det jenta eller gutten som skal betale for angrepillen? Eller skal de betale like mye?

 

Jeg for min del mener at de begge skal betale like mye, uansett forhold etc. Det er ikke riktig etter min mening at feks jenta skal betale hele summen.

 

En gutt jeg hadde ubeskyttet sex med en gang for en stund tilbake, ba meg bare dra til apokteket og kjøpe meg en angrepille dagen etter. Når jeg bad han om å være med på å betale fnyste han bare til meg og sa at "slikt er det jenter som bør greie ut med" og dro hjem.

 

 

 

Vell, det er mye snakk om dette. Noen sier at gutter som betaler er "homzer" men det skal man drite i. Betal og se at dama tar den hvis du er usikker på hun, hvis ikke så bare ber du hun kjøpe pille selv hvis hun ikke vil bli gravid, og at det er hennes feil at hun ikke går på P-piller, og hvis hun har et problem med det så er det bare å dytte hun ned trappa så er hun ikke gravid lenger <3 Funker bra, har testet mange ganger.

Lenke til kommentar
hvis ikke så bare ber du hun kjøpe pille selv hvis hun ikke vil bli gravid, og at det er hennes feil at hun ikke går på P-piller, og hvis hun har et problem med det så er det bare å dytte hun ned trappa så er hun ikke gravid lenger <3 Funker bra, har testet mange ganger.

 

Jeg håper virkelig dette var en spøk.

Lenke til kommentar

Etter en fuktig natt på byen, og gjerne bruk av mange flere hundrelapper enn denne pilla koster så er dette vel strengt tatt ikke noe å krangle om. Jeg vil jo si at hvem som helst kvinne som absolutt må ha et barn uten at det er en far involvert gjør en gedigen feil. (Er kanskje en litt annen diskusjon men....) Viss ikke gutten vil være med på spleiselaget så ville det vært helt sinnsykt å for eksempel la være å kjøpe av den grunn. Personlig har jeg så absolutt ikke noe i mot å spandere en angrepille og to på en dame jeg haddde hatt ubeskyttet sex med. Som jeg sier, skjønner ikke helt greia når det er snakk om 150 kr. HAdde den kosta 500-800 kr hadde jeg skjønt hvorfor ikke damene har lyst å betale den på egen hånd.

Lenke til kommentar

Vist den koster 150 kr. Hvem bryr seg ? Tror de aller fleste lett betaler 150 kr for å ikke bli gravid i en alder av 17 liksom.

 

hvis ikke så bare ber du hun kjøpe pille selv hvis hun ikke vil bli gravid, og at det er hennes feil at hun ikke går på P-piller, og hvis hun har et problem med det så er det bare å dytte hun ned trappa så er hun ikke gravid lenger <3 Funker bra, har testet mange ganger.

 

Jeg håper virkelig dette var en spøk.

Jeg og. For det der var bare ekkelt.

Lenke til kommentar
skal gutter kreve pengene tilbake for drinkene dem har spandert og kondomen?

 

ons: jenta betaler

forhold: jenta betaler, gutten kommer til å betale noe annet. går opp i opp uansett.

Artig det der, at gutten alltid betaler kondomene. Var et "par" (ons written all over) innom jobb i natt, hun spør om jeg har kondomer, han betaler sammen med maten/drikken de skulle ha. Som regel er det vel jenta som insisterer på at de blir brukt?
Lenke til kommentar
Ikke like ekkelt som damer som har ubeskyttet sex med fremmede når de ikke går på pillen eller annen prevansjon. Å ha ubeskyttet sex med fremmende i det hele tatt.

Hvis det er ekkelt med jenter som har ubeskyttet sex med fremmede, er det vel ekkelt med gutter som har ubeskyttet sex med fremmede også ?

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke problemet?

 

Angrepillen er jo ikke akkurat dyr, hvorfor krangle om hvem som skal betale den?

 

Er jo aldeeles ikke nøye.

Krangle og krangle, forumet her er jo til for diskusjoner og forskjellige syn på ting.

Jeg reagerte fordi en person her sa at det var en selvfølge at jenta skulle betale og at det var hennes problem. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...