Gå til innhold

Nye mafia 2 screens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig, dette blir det beste spillet til pc i år :love:

Neste år mener du?

 

Nå leste jeg ett sted om at det tyske 2K newsletter utgaven vistnok hadde Mafia 2 satt opp på en 2008 release men er ingenting bekreftet enda.

 

Jeg personlig har hele tiden trodd 2009, men nå med litt mer info kommende og som jeg nevnte tidligere mer antakelig den 11 april så kan man kanskje håpe på en release rundt jul.

Lenke til kommentar

Ny info og bilder

 

1) There will be two main characters (Vito and Joe). Vito will be the only playable one but Joe is supposed to be important as well.

 

2) There will be no story connection between Mafia 1 and 2.

 

3) There will be extensive car damage. Says better then Burnout Paradise. It will have exploding fuel tanks.

 

4) You will visit the gas station for gas and to wash your car so it becomes shinny.

 

5) Money will be very important. New clothes will help if someone is after you. Food will make you stronger like in GTA San Andreas.

 

6) Cover system like in Gears of War.

 

7) Setting will be Empire City. Twice as big as City of Lost Heaven. It will resemble San Francisco

 

8) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change.

 

9) Release date Spring/ Summer 2009.

 

10) The story starts before the end of WWII.

 

http://games.tiscali.cz/previews/mafia2info/index.asp

Lenke til kommentar
Håper de har lært seg konsoller nå da, Xbox utgaven av Mafia 1 var forferdelig ;)

Håper på att Capcom har lært seg pc da Lost Planet til pc var enda mer forferdelig :)

Trur nok Mafia utgaven på PS2 og Xbox var værre enn Lost planet på pc. Kunne ikke skyte hull i bilen som på pc versjonen engang. For å ikke snakke om grafikken, som Radeon 9600 klarte bedre enn Xbox og PS2 versjonen.

Lenke til kommentar
8) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change

 

Uff, før håpe dette ikke betyr port, og at PC versjonen er seperat.

Har den samme bekymringen. Konsoll-adapsjonene bør ikke ødelegge for PC-versjonen, i såfall kjøper jeg det ikke.

Lenke til kommentar
8) The lead platforms will be Ps3 and Xbox 360. Pc version may be few weeks or months later. But this may change

 

Uff, før håpe dette ikke betyr port, og at PC versjonen er seperat.

Har den samme bekymringen. Konsoll-adapsjonene bør ikke ødelegge for PC-versjonen, i såfall kjøper jeg det ikke.

 

Kjøper det nok uansett jeg selv om det skulle være en port, jeg er mest opptatt av at siktingen\skytingen og kjøreopplevelsen blir mest mulig smooth, men selvfølgelig jeg er interessert i å vite om det er noen kompromisser som blir gjort i forhold til "det ultimate" mafia 2 på pc for å si det slik.

Lenke til kommentar

Blir utvilsomt et av neste års virkelig store spill, og det er knyttet både store forventninger og forhåpninger rundt det. Får bare håpe at det ikke blir FOR hypet, og går i samme fella som Assassin's Creed. Bildene og filmene fra spillet ser dog overbevisende nok ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...