Gå til innhold

Ytelsesproblem med 780i og (Tri-)SLi


Anbefalte innlegg

såpass bra kjøler på de så burde vel ikke være noe problem med varmee,har du prøvd med to like kort også med to forskjellige kort i sli?

 

JAVEL.. Hvordan i helvete skal må få kald luft inn til viftene??

Forklar meg hvordan varme ikke kan vere et problem her anordne?!

Kortet som ligger 1-2mm ifra vift har temp på 90grader!

post-147791-1204972183_thumb.jpg

så sint da... Varme kan selvfølgelig være ett problem men da vist man bruker de i rom over 40 grader i ett ikke ventilert kabinett og om noe setter seg fast i viftene så de ikke går rundt. Han er jo ikke den første som kjører trisli på luft etter hva jeg har skjønt. Sett 8800gt kort komme opp i 125 grader,da begynner det bli kritisk men det funka flott for det. Dette kortet var uten vifte da(sparkle sitt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg har funnet feilen, er visst flere som har problemer med Striker kortet og SLi. Skal ringe komplett og høre hva de sier på mandag.

 

WheelMan, Hva skjer med TRi-SLi a? Funker det, hva har du i 3Dmark06??

Vurderer å prøve 3x8800GTX på på HK når jeg før det i retur til uka...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slik som eg har fårstått det så må du vel ha 64 bit OS får 3x sli? Varmen er ikkje problemet vist dei er på 90c* på load... dei tåler 120, ifølge produsenten da.. Og siden du ikkje merker noke til artifacts så er ikkje varmen eit problem, men rammen er vel litt liten? drar det ikkje 3x768 da? eller er det 768 totalt?

Men ram har jo ikkje så masse å seie på FPS.. vist du har 2 giga så holder jo det...

Rart dette her, håper du finner det ut ;) Det er jo synd å ikkje kunne køyre 3x sli vist du har gfx korta og hovedkort til det...

 

Lykke Til ;)

Mvh.

Oddbjørn

Lenke til kommentar

Man trenger Vista for å kjøre tri-sli. Selv kjører jeg Server 2008 (Vista uten alt ræælet), men prøvde også i Vista. Jeg fant feilen, var ene PSUen som hadde en 12v linje som ikke fungerte som den skal. Og på TG tok den helt kvelden :p

 

Varme er ingen problem, nei.

 

Det er bare 768mb totalt ja.

 

Takker :D, 790i er bestilt btw :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...