Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med å akseptere "blomsten"


Gjest amomyn#

Anbefalte innlegg

Gjest amomyn#

Hei :)

Som emnetittelen sier; Jeg har problemer med å akseptere mitt eget kjønn.. jeg synes dette er en utrolig stygg kroppsdel, og vet ikke hvordan jeg skal klare og være stolt over den.

Jeg har aldri egentlig vist den fram, jeg har har kjæreste (vært sammen litt over ett år), og vi har masse sex, men jeg har prøvd og skjule den så godt jeg kan. Det er ikke noe med at jeg ikke stoler på kjæresten min, for det gjør jeg virkelig, men jeg er bare virkelig ikke komfortabel med tanken på å vise den fram..

 

Har noen noe forslag på hva jeg skal gjøre? Og hvordan hadde dere taklet og ha en kjæreste som var redd for å vise fram vaginaen sin?

 

(Sorry hvis det alt finnes en slik tråd)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får du skjult den mens dere har sex? det hørtes mildt sagt merkelig ut. :p

 

Ellers er det nok få gutter som ikke liker det de ser når de ser "blomster", uansett om det er en rose eller en lilje, så lenge den ikke har torner. De fleste av oss blir veldig overrasket første gangen vi oppdager at en del jenter ikke liker utseendet på kjønnet sitt. Hva sier kjæresten din til problemet ditt? I og med at dere har mye sex, synes neppe han at det er noe "galt" med deg. Hva er det som gjør at du er misfornøyd - er det noe spesielt du ikke liker?

Lenke til kommentar
Gjest anonym#

Nei det er da egentlig ikke så vanskelig, hvis man virkelig vil skjule den får man det til.

 

Kjærsten min sier at det er absolutt ingenting å være redd for, og at han kommer til å synes den er veldig opphissende.. han synes jo selvfølgelig at det er kjedelig at jeg ikke er komfortabel med å være naken foran han osv, men han vil ikke tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke vil.

Det er egentlig ikke noe konkret jeg ikke liker, det er ikke det at jeg synes den skilder seg fra andre sine osv, det er rett og slett bare det at jeg hater den kroppsdelen og finner den fullstendig frastøtendene..og jeg aner ikke hvordan jeg skal bli komfortabel med den.

Oralsex er feks HELT utelukket, uansett om jeg har alldeles så lyst til å prøve det ut.. :/

Lenke til kommentar

Det der hørtes ganske ekstremt ut. Så du synes alle kvinnekjønn er motbydelige, eller er det bare ditt eget du har et merkelig forhold til?Hvis det ikke er utseendet det går på, blir det plutselig mye vanskeligere å berolige deg med at det ikke hadde brydd kjæresten din noe. Da virker det jo mer som om du har en eller annen "skjult" grunn til å ikke like den delen av deg, som andre komplekser for sex/nærhet el. andre ting som har med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest anonym#

Ja jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke synes denne kroppsdelen er noe pen, uansett hvem den sitter på. Men det er spesielt min jeg ikke liker..

Jeg har ingen problemer med sex og fingring osv.. bare tanken på å vise den fram som skremmer livet av meg. JEg vil så gjerne bare legge denne uvanen og reddselen fra meg, men jeg klarer det bare ikke.. JEg er vel redd for at kjæresten min skal synes om den som jeg gjør

Lenke til kommentar

Akkurat det er det nok liten sjanse for. han får bare overfalle deg med kamera og kraftig blitz en gang dere holder på i mørket, så han kan gi deg tilbakemelding.

 

Men sånn alvorlig: Det er vel lite annet du kan gjøre enn å hoppe i det. Å innse at frykten din er ubegrunnet og irrasjonell kan jo være en god start.

Lenke til kommentar
Gjest anonym#

Hadde han prøvd seg med kamera og blitz hadde det blitt dårlig med sex på han på en stund gitt.. den siste måten jeg vil bli kvitt det er å bli tvingt til å vise den fram..

 

Jeg har veldig dårlig samvittighet for kjæresten min, og vet jeg egentlig bare burde gjøre det.. for å glede han, men noe stopper meg.

Ja jeg må vel bare hoppe i det, og håpe på det beste..det samme gjelder vel for resten av kroppen min. Får vel rett og slett bare akseptere at jeg ikke er perfekt og aldri kommer til å bli det : /

Lenke til kommentar
Hadde han prøvd seg med kamera og blitz hadde det blitt dårlig med sex på han på en stund gitt.. den siste måten jeg vil bli kvitt det er å bli tvingt til å vise den fram..

 

Jeg har veldig dårlig samvittighet for kjæresten min, og vet jeg egentlig bare burde gjøre det.. for å glede han, men noe stopper meg.

Ja jeg må vel bare hoppe i det, og håpe på det beste..det samme gjelder vel for resten av kroppen min. Får vel rett og slett bare akseptere at jeg ikke er perfekt og aldri kommer til å bli det : /

 

i dagens samfunn er veldig mange misfornøyd med noe på sin egen kropp. tenåring og 20+ jenter i enda større grad enn andre. så du er ihvertfall ikke alene om å være misfornøyd. men poenget er at de aller aller fleste har ingen GRUNN til å være misfornøyd. selv om dåsa di ikke ser ut som den andre du så i jentedusjen så skal det mye til før den er UNORMAL.

 

så, bli kvitt dine egne urasjonelle tanker. rask løsning? drikk dere fulle. ha sex. ikke "gjem den bort". neste dag vil det gå bedre :)

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Ingen jeg kjenner som har klaget på at "rosa" til jenta har sett rar ut ellernoe slikt, ikke har jeg hørt om noe lignendes heller.

 

Det er heller verre hvis du er uvasket og lukter der nede.

 

Når det gjelder utseende så er jo det "området" noe gutta forbinder med noe godt og fint. Blir mere opphisset av å se det enn noe annet.

Lenke til kommentar

Med mindre du ser veldig, veldig ekstrem ut (type ti cm lange kjønnslepper), så vil ha like det han ser. Han har jo tatt på den sikkert mange ganger, siden dere har vært sammen lenge. Så han har jo en forestilling om hvordan den er.

 

Ønsker deg lykke til, det må være slitsomt og frustrerende :) Tenk så mye mer avslappende dere begge kan ha det dersom du får til å starte med å jobbe vekk problemet. Du trenger jo ikke ta det i sterkt sollys med det første. Hva med stearinlys på soverommet f. eks, det gir jo ikke så voldsomt lys. Nok til at man ser litt, men ikke absolutt "alt".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...