TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Her er tråden om Star Craft spillene hvor fans kan komme å snakke og diskutere strategier, meninger osv. Siden jeg ikke fant en slik tråd lager jeg en nå. Her går det ann å bli tipset om folk som spiller og avtale gaminger. Hittil har det kommet Star Craft og Star Craft Brood War. Så snart kommer også Star Craft II og kommer til å slå WOW ned i støvlene tror jeg. Det vil tiden vise.^^
vikingkylling Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 På tide med en slik tråd, men la meg få stille et enkelt spørsmål for at det ikke skal bli noen misforståelser. Gjelder denne tråden kun spillene, eller tar vi med bøkene? Jeg har alle bøkene som er kommet ut og lest alle unntatt Dark Templar bok 1. (venter på bok 2 og 3 først). Min personlinge favoritt er StarCraft Ghost: Nova, da dette er en ganske forskjellig bok fra de andre (som stort sett handler om kriging) og faktisk er forløperen til spillet StarCraft: Ghost. Nå kan det jo diskuteres om SC: Ghost noensinne kommer til å bli gitt ut, men i forordet ti SC:G:N blir det nevnt at dette neppe er siste gang man møter Nova. Hvordan kan du forresten si StarCraft II kommer til å slå WoW ned i støvlene? Det er jo helt forskjellige spill? WoW kan man spille i årevis uten å bli ferdig. Når man er ferdig med kampanjene i SCII etter noen timer vil nok mange av oss være ferdige med spillet og drite i multiplayer.
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Jeg ser frem til å spille Star Craft Ghost jeg har ikke gjort det enda. Den er bra eller? Ja, man kan diskuetere alt om sc her.
vikingkylling Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 StarCraft: Ghost? Som jeg sa kan det diskuteres om det noensinne kommer til å bli ferdig. Det har vært mye trøbbel med det, inkludert en rekke kanselleringer og endring av hele motoren, historien og plattformen det kommer på. Sist jeg hørte er det utsatt på ubestemt tid, noe som høyst sannsynlig betyr at det aldri kommer. Men vi skal jo aldri si aldri. Tenk bare på Prey og STALKER. Nå var jo ingen av dem noe særlig bra, men de kom da til slutt. Dessuten kom jo den første boken om Nova, hovedpersonen i StarCraft: Ghost. Den handler for øvrig om tiden fra hun er en liten jente sammen med familien sin opp til hun er en ekte Ghost soldat. Den er ganske forskjellig fra de andre bøkene og utrolig bra. (ikke at de andre bøkene er mindre bra, men de er ganske annerledes).
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 StarCraft: Ghost? Som jeg sa kan det diskuteres om det noensinne kommer til å bli ferdig. Det har vært mye trøbbel med det, inkludert en rekke kanselleringer og endring av hele motoren, historien og plattformen det kommer på. Sist jeg hørte er det utsatt på ubestemt tid, noe som høyst sannsynlig betyr at det aldri kommer. Men vi skal jo aldri si aldri. Tenk bare på Prey og STALKER. Nå var jo ingen av dem noe særlig bra, men de kom da til slutt. Dessuten kom jo den første boken om Nova, hovedpersonen i StarCraft: Ghost. Den handler for øvrig om tiden fra hun er en liten jente sammen med familien sin opp til hun er en ekte Ghost soldat. Den er ganske forskjellig fra de andre bøkene og utrolig bra. (ikke at de andre bøkene er mindre bra, men de er ganske annerledes). Trodde Ghost hadde kommet jeg men det hadde det ikke visst.
Niram Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Tvilsomt at Ghost noengang ser dagens lys. Synd, ettersom det så ut som et meget velgjort, ambisiøst prosjekt!
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg ser frem til å spille Star Craft Ghost jeg har ikke gjort det enda. Den er bra eller?Ja, man kan diskuetere alt om sc her. Du kaller deg en SC-fan? Du er ikke akkurat så veldig oppdatert på den arenaen du sier du påstår å være svært opptatt av.
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Jeg har sett videoer og har misforstått. Jeg er evig Star Craft fan. Don't worry.
Kaffeleif Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Visste ikke at det fantes bøker om Starcraft, er de godt skrevet?
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det lurer jeg også på. Hadde vært spennende å lese om det. For det er egentlig litt vanskelig å få med seg hva som skjer i SC og SC-BW. Ting går liksom så fort. Bedre å få det lest enn å få det igjennom briefinger. Endret 5. mars 2008 av PhoenixHunter
NorvegianDad Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Om han er en ung og nyfrelst starcraft fan så er vel ikke det som gale,du trenger da ikke vite alt om SC for å være en fan.. Jeg har faktisk fått litt smaken for 1v1 matcher etter denne turneringen vår,så hvis noen er interresert i en match bare send meg en melding!(helst python,katrina,blue storm eller loki II,men jeg kan også være med på andre maps.) Har alltid vært tilhenger av terran og zerg men i det siste har det bare vært terran,men vurderer å switche til zerg igjen. Prøvde meg noen kamper på bnet,endte med 1-3 i stats.. men på 3v3 hunters er mye avgjort med ka lag du kommer på. Og til slutt,jeg har faktisk startet en sånn tråd for en god stund siden,men den døde fort ut...så vi får håpe denne blir mer populær
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Er man en fan så bør man ha peiling på det meste ang. det det skulle gjelde. Hvorfor sammenligne WoW med SC2? MMORPG og RTS har pent lite med hverandre å gjøre. On topic nå: Det jeg ser fram til er når Blizzard endelig gir ut litt mer info om Zerg, har så langt vært litt for magert, men det er jo forståelig siden de fortsatt jobber med dem. Vet imidlertidig at de tar seg veldig god tid, og det er jo flotters, med tanke på at det er Blizzard vi snakker om her. Håper på atter en gang en kvalitetsprodukt fra dem.
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Sammenligne eller ei. Stort blir det ihvertfall (SCII)
Deadringer Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Starcraft er muligens det beste spillet jeg noen gang har spilt online. Så selvfølgelig gleder jeg meg til en toer. I motsetning til endel andre er jeg glad vi mest trolig aldri kommer til å se noe til Ghost, da det ville være helt fjernt å spille Starcraft som et skytespill. Samt at det er for idiotisk å spille som ei dame, da ghostene en kan lage i spill er mannfolk, alle som en.
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Starcraft er muligens det beste spillet jeg noen gang har spilt online. Så selvfølgelig gleder jeg meg til en toer.I motsetning til endel andre er jeg glad vi mest trolig aldri kommer til å se noe til Ghost, da det ville være helt fjernt å spille Starcraft som et skytespill. Samt at det er for idiotisk å spille som ei dame, da ghostene en kan lage i spill er mannfolk, alle som en. Blir litt bagatell om det er dame eller mann egentlig. Men jeg må si at jeg synes det er litt rart å spille som en kvinnelig karakter.
Akidon Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Sist jeg sjekket var Kerrigan ikke mann. Skjønner ikke hvorfor det skulle vere ille med en fps i starcraft serien. Starcraft 1 og 2 blir ikke dårligere av den grunn. Iriterer meg egentlig litt at det ble lagt på is. Så frem til å prøve det.
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Men bare Kerrigan og nå er hun zerg. De andre er menn - Duran - Alexei - Stukov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå