Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor får jeg kjøpt en knulledukke? Oppblåsbar

Gjest TG-Dukke

Anbefalte innlegg

Gjest TG-Dukke
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt en slik oppblåsbar knulledukke? Jeg sjekka kondomeriet uten hell, og google ga bare masse dritt også :( Trenger en før påskeferien! :p

Videoannonse
Annonse
Gjest TG-Dukke
Skrevet

woops my bad :p

finnes det seriøst ingen billigere enn den der?

Skal ha den med på TG og legge den på madrassen min slik at det ser ut som noen sover der 24/7 med dyne over såklart...

Gjest TG-Dukke
Skrevet

Ja faktisk ;) Så slipper jeg det styret med å ha en eller annen feit gris liggende på madrassen min, ingen i verden kommer til å legge seg i en madrass der det allerede ser ut som det ligger noen ;) Har en dukke fra før. Er en dobbeltseng madrass det her, derfor jeg trenger 2 :p

Gjest TG-Dukke
Skrevet

Det er faktisk seriøst :p

Skrevet

:hmm: kanskje fordi han er en dirty liten gutt : P

men de hadde jo billigere en de til 1000+ der da, du kan jo også bare ta med deg en hau med puter og legge de der og en parykk og en vannmelon

Skrevet
Eg kjøper historien. Har vært på TG og har sett trikset før.

Men i etterkant skal eg vedde litt på at fristelsen tar over...

Fristelsen? kødder du? det er en svær gummidukke med luft i.. skaff dere dame. :thumbdown:

Skrevet
Ja faktisk ;) Så slipper jeg det styret med å ha en eller annen feit gris liggende på madrassen min, ingen i verden kommer til å legge seg i en madrass der det allerede ser ut som det ligger noen ;) Har en dukke fra før. Er en dobbeltseng madrass det her, derfor jeg trenger 2 :p

Eit uheldig scenario: Den feite grisen finn ut kva som faktisk ligg under der og tar seg ei lita hyrdestund med den så det er klissete og ekkelt når du skal legge deg.

Skrevet
Fristelsen? kødder du? det er en svær gummidukke med luft i.. skaff dere dame. :thumbdown:

Onanerer du aldri?

Hehe jo selvsagt. Enten med dama eller alene. Aldri sammen med en gummidukke da. :)

Skrevet (endret)

Send meg en PM viss du er intressert i en Sau.

Det er litt synd og gi henne bort.

Fikk hun oss min kompis for 2 år siden i Julegave.

Ta sauen min. Passer sikkert bra i dobbelsoveposen din...

Endret av Deimos87
  • Opprett ny...