Gå til innhold

Trenger en solid kodekpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kl-codec pack.

 

Standard versjonen burde være helt grei. (større betyr ikke nødvendigvis bedre)

Du kan laste den ned her: http://www.codecguide.com/

 

edit: det var da fælt til hvor raske folk skulle være :p Jaja, da har du hvertfall fått bekreftelse på hvilken codecpack du burde ha.

 

SirAmp sin klite codec pack er feil, ikke bruk den. Bruk linken jeg ga der finner du nyeste versjon uten reklame osv.

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar
Codec-pakker er så bortkastet, du får spilt av over 99% av alle videofiler på nettet ved å ha FFDShow, og Video LAN installért på maskina.

 

Men som sagt er det en grunn til at jeg må bruke kodekpakke og ikke VLC da det er for mange som trenger opplæring ;) Filisofien er at det skal være utrolig enkelt og bruke møterommene. Ikke flere forskjellig software osv.

 

Men får prøve kodek først hvertfall!

Lenke til kommentar
Men som sagt er det en grunn til at jeg må bruke kodekpakke og ikke VLC da det er for mange som trenger opplæring
Ja. Jeg må innrømme at jeg ikke leste hele førsteinnlegget, så fikk ikke med meg det :blush:

Edit 2: Det er ikke rart jeg ikke fikk det med meg, da du ikke har nevt det i det heletatt !?

 

Men du kommer langt med FFDShow. Hvis du vil spille av Quicktime og Realmedia filer med Windows Media Player, kan du det ved å installére Quicktime alternative og Real alternative.

 

Halky: For folk som kun har brukt WMP og er PC analfabeter, kan VLC være litt komplisert.

 

(Edit: leif)

Endret av k-orm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...