Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips,Triks til å fingre\oral på jenter


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest Alcoholic Gjest

Jo men hun er så sinnsvakt redd for å snakke om ting som dreier seg om

slikt. Kan aldri forestille meg at hun vil svare på et slikt spørsmå :s

gud bevares :p Jeg skal prøve. hehe er vell ikke så mye annt å gjøre.

kossen er det G-punkte kjennes ut egentli (stort, lite, ruglete, klumpete, klinkekuleakti, hard-ferditygget-tyggisakti,?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo men hun er så sinnsvakt redd for å snakke om ting som dreier seg om

slikt. Kan aldri forestille meg at hun vil svare på et slikt spørsmå :s

gud bevares :p Jeg skal prøve. hehe er vell ikke så mye annt å gjøre.

kossen er det G-punkte kjennes ut egentli (stort, lite, ruglete, klumpete, klinkekuleakti, hard-ferditygget-tyggisakti,?

 

Hos de fleste kvinner ligger g-punktet to til fem centimeter inne i skjeden, på den fremre veggen som vender mot magen. Der, dypt inne i vevet mellom skjeden og urinrøret, ofte rett bak kjønnsbenet, kan du finne g-punktet.

Det sitter ikke alltid rett opp, men kan like gjerne befinne seg én til to centimeter til høyre eller venstre langs veggene i skjeden. Det kan også ligge nærmere skjedeåpningen eller motsatt - lenger bort og dypere inn i skjeden ned mot livmorhalsen. Derfor er det viktig at du selv undersøker hvert eneste område i skjeden grundig med fingrene.

G-punktområdet er fullt av blodkar, nervetråder og kjertler

Hele denne myke vevsonen er svært følsom på grunn av det store antallet nervetråder og fordi forgreninger fra klitoris går igjennom området og omslutter skjeden. Mange kvinner snakker også om det som sin «indre klitoris».

Ved kåthet eller kraftig stimulering sveller området fort opp og blir som en ru, liten forhøyning som tydelig kan kjennes - g-punktet!

 

Kilde: Klara Klok

 

håper det sier det meste :)

Lenke til kommentar

Siden hun er jomfru og sikker er litt usikker og nervøs kan det være lurt å si ifra mens dere kommer igang at hun må si ifra med en gang om der er vondt, og at dere slutter med en gang hvis det er det - i tillegg kan du kanskje si at hun ikke trenger å tenke på at det må bli vellykket. Tror dette kan være med på å gjøre henne mer avslappet og trygg. Ellers syns jeg Cosmo med K og SøtaBror kom med mange gode tips :)

Lenke til kommentar
Mange jenter som akkurat har begynt å hatt sex, syns ikke fingring er noe særlig!

Ikke stress med å stikke fingrene i henne, ta henne litt på klitten å pul :p

 

det er sant det, men ikke legg alle under en kam, finnes faktisk jenter som er motsatt ;)

Når jeg skriver mange, betyr ikke det ALLE ;) Da hadde jeg skrevet alle.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest alcoholic gest

postene mine blir jo slettet :S

joa, på et vis.. er ikke aleine før helgen ankomer så sparer det til da,

men har på en måte varmet opp hele uken. kysset, slikket, sugemerker rundt

i det området og slikt, med undertøyet på, og merket at det ble veldig godt motatt :p

gleder meg veldig nå selvom jeg er fryktelig nervøs for at det skal bli sånn 2gang og.. det er

vell ganske mye verre, men etter en del tips (spesielt fra deg søtabror) føler jeg

at dette er noe jeg kan klare :) har og oppdaget viktigheten av GOD OPPVARMING og at dette

faktisk er alfa omega i de fleste tilfeller.

Kan gi en oppdatering på fredag, kan jo bli artigt å se :s :p

Lenke til kommentar
Gjest alcoholic gest

sånn, då var nr2 fullført.. bedre en førstegang men fremdeles ikke helt bra :S

eg finner ikke kliten (lurer faktisk på om den eksisterer der, det er bare lepper)

og tror jeg fant g punktet men det lå veldig langt ute iforhold te ka eg trodde..

men det var ikke vondt i alle fall:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...