Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips,Triks til å fingre\oral på jenter


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest Alcoholic gest

Jeg trenger en del hjelp tildette, vet at det er masse tråder som går noenlundelignede

men hadde vært kjekt med en tråd med bare tips og triks for å gi jenta si oral og fingre henne

uten masse annet mas..

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stå å klin med hun en stund.. så tar du hånda di nedi buksa hennes, forran trusa og maserer litt uttfaor også venter du på reaksjon fra hun sier hun okei eller sier ingenting sa tar du hånda di innenfor trusa hennes og maserer litt rundt på klitorisen.. Så begynner å fingre hun..;)

Lenke til kommentar

Lek med puppen, men ikke for hardt på toppen

videre ner kroppen mot knoppen, der du skal utføre mirakler med tungen...

men ikke stikk den ned til bunden

En finger inn med press mot toppen

der finner du lykkepunktet du leter etter

maser med følelser og lyst

til slutt kommer jenta med både skrik og sprut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fingring er litt oppskrytt syns jeg.

Du må hvertfall ikke bokstvligtalt fingre henne, altså trykke inn en finger og ta den inn og ut fortest mulig.

Dere mannfolk får komme med detaljene :p

 

Detaljer påberopt av Zaroos;

(Step-by-step):

 

#1: Viktig at fingre er rene og at negler er korte og pent klippet.

 

#2: Før én finger inn i vagina sakte og kontrollert. Etter penetrering "utforsker man litt".

 

#3: Mens man penetrerer med fingeren så begynner man sakte med å slikke på klitoris (klitoris er den lille knoppen som befinner seg rett ovenfor urinrøret, altså på toppen av fitta) med tunga. Slikk enten i sirkler eller opp-ned, dette burde du spørre jenten om hva hun liker best, personlig har jeg oftest fått høre at sirkler er best.

 

#4: Nå er du rimelig godt i gang. Nå kan du like godt gå over til to fingre som skal inn i vagina, fortsett men gjerne øk hastighet på slikkingen på klitoris dersom jenten ønsker det.

 

#5: Når dine to fingre penetrerer skal de helst føres oppover, altså krum fingrene dine slik at du lager en liten bue hvorav fingertuppene peker oppover. Her vil du finne g-punktet.

 

#6: Nå som du er kjent med stedene er det på tide å gjøre litt arbeid, men husk å gjerne spørre jenten hvorvidt hun liker eller ikke liker det du gjør, om jenten er fornøyd og ønsker det øker du bare intensiteten.

 

#7: Før fingrene dine halveis ut og inn av vagina med krummet form, fingertuppene er alltid igjen på innsiden av vaginaen. G-punktet er trykkfølsomt og vil dermed gi bedre følelse for jenten desto hardere du "dytter/trykker" på punktet, du skal selvfølgelig gjøre det med moderasjon.

 

#8: Nå skal disse punktene slås sammen og gjøres effektivt. Altså g-punkt masere jenten samtidig som du slikker klitoris, om du er ekstra drever så bruker du den andre armen din til å leke/massere med puppen(e) hennes.

 

#9: Når/dersom du kjenner en kjede med sammentrekninger med fingrene dine som er på innsiden av vaginaen betyr dette mest sannsynlig at hun har oppnådd en orgasme. Dette er gjerne målet ditt, eventuellt fler. (.. ;) ..)

 

Squirting:

 

#1: Dersom jenten har mulighet for å "squirte" er dette absolutt noe å anbefale å prøve dersom jenten er komfortabel med det. Har selv opplevd det med jenter og nøyt det.

 

#2: Om jenten ikke har gjort dette før vil hun mest sannsynligvis føle at hun skal urinere og prøver å hindre denne følelsen. Her kommer du inn:

 

#3: Snakk med jenten og på en komfortabel måte forklar henne (dersom hun ikke vet det..) at "tissefølelsen" ikke er noe å tenke på og at hun bare skal slippe taket og nyte det. Gi henne også følelsen av at du er der for henne og at ingenting er flaut eller noe, du støtter henne hele veien.

 

#4: Ved nær orgasme fortsatt intenst (i de fleste tilfeller..) med det du gjør og ikke stopp før juicen er rett rundt hjørnet, nyt deretter en velservert dessert fra ditt harde arbeid.

 

--

 

Om jeg har glemt noe nå er det fordi jeg er SULTEN, så "correct me" please.. :wee:

Lenke til kommentar

Når du skal fingre en dame på klitoris er det viktig at du først gjør henne litt våt, ved f.eks. å gni hånden din på kjønnsleppene. Når hun begynner å bli våt, og får tyngre pust, beveg fingeren din rundt klitoris, og når hun nærmer seg klimaks gå direkte på klitten.

 

Overdreven og for tidlig berøring av klitoris kan gjerne bli vondt.

Lenke til kommentar
Når du skal fingre en dame på klitoris er det viktig at du først gjør henne litt våt, ved f.eks. å gni hånden din på kjønnsleppene. Når hun begynner å bli våt, og får tyngre pust, beveg fingeren din rundt klitoris, og når hun nærmer seg klimaks gå direkte på klitten.

 

Overdreven og for tidlig berøring av klitoris kan gjerne bli vondt.

 

Så absolutt sant! Dette skulle jeg husket på.. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic gest

Tusen takk for svar :)

prøvde meg igår... gikk helt grett men hun e jomfru og er en som er veldig

snerpete på det området, endte med at hun bare fikk vondt :S

stresset litt med å orientere meg inni der og.. va så mange harde knotter her og der

og jeg følte de forandret sted hele tiden :p

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar :)

prøvde meg igår... gikk helt grett men hun e jomfru og er en som er veldig

snerpete på det området, endte med at hun bare fikk vondt :S

stresset litt med å orientere meg inni der og.. va så mange harde knotter her og der

og jeg følte de forandret sted hele tiden :p

 

Haha! Brings back memories.. :wee: Nå har du i alle fall litt erfaring, blir nok knall neste gang skal du se! Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar :)

prøvde meg igår... gikk helt grett men hun e jomfru og er en som er veldig

snerpete på det området, endte med at hun bare fikk vondt :S

stresset litt med å orientere meg inni der og.. va så mange harde knotter her og der

og jeg følte de forandret sted hele tiden :p

 

da har du enten gjort det for hardt, brukt for mange fingre eller putta fingrene i feil hull...

 

er hun jomfru så bruk lang tid på oppvarming. stryk henne over magen og lek litt med brystvortene hennes. Blir disse stive, er du på god kjøl. etter litt tid stryk henne over kjønnsleppene og lek litt med klittoris.

 

VARMSOMT! ingen hard trykking og ingen draing, biting osv. Bare bruk en finger og forsiktig roter rundt klitoris.

 

Etter litt tid, tar du den ene fingen og begynn og jobb deg sakte innover.

Slik som Cosmo med K skrev, trenger du ikke og dytte inn så langt du kan.

Slik som dama mi trenger jeg bare halv fingeren min for og få henne til å komme...

Rett innenfor på den vaginaveggen som peker oppver (vist hu ligger på ryggen), kjenner du en del riller, eller knopper.

På innsiden av disse knoppene befinner G-punktet seg. Du vil kanskje kjenne denne som en hevelse vist hun er kåt nok. Legg press på dette punktet og beveg fingrene sakte...

Kyss henne på låret og venusberget.. og vis følelser. Jenter liker dette...

gjør du dette riktig, burde du få henne til å komme nesten uansett hvor trang hun er.

 

Lykke til kompis :)

Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic gest

jeg puttet 2inn etter en stund når det var plass til det, men rushet det kansje litt :S

skal ta å ta det roligere nestegang :) hun er så utrolig dårlig til å gi tilbakemeldinger

gjør det ganske vanskeligt for meg. Er begynnt å undre meg om det er bedre å ta noen pils først

så hun kansje slapper litt mer av? virket veldig anstrengt og nervøs.

men takk for svar :)

Lenke til kommentar
jeg puttet 2inn etter en stund når det var plass til det, men rushet det kansje litt :S

skal ta å ta det roligere nestegang :) hun er så utrolig dårlig til å gi tilbakemeldinger

gjør det ganske vanskeligt for meg. Er begynnt å undre meg om det er bedre å ta noen pils først

så hun kansje slapper litt mer av? virket veldig anstrengt og nervøs.

men takk for svar :)

 

Vist du drugger henne ned, feiger du ut!

 

det med de to fingrene var nok ikke lurt, med tanke på at hun er jomfru...

Lenke til kommentar

Har dere nok forspill? Ingen kommentarer om at fingring/oral er forspill nå, dere skjønner hva jeg mener. :p Man trenger ikke hoppe rett med mellom beina hennes vet du. Mye man kan fjøre med hender og tunge på hals, ører og pupper+resten av kroppen. Du trenger ikke være så opptatt av å putte hverken en eller flere fingre i henne heller. Tunge eller fingre + klitoris = win.

Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic Gjest

lå sikekrt en time eller noe og bare klina og følte litt her og der før fingen forsvant inn.

men får satse på at det går bedre nestegang... har litt noia på det no då,

føler det va min feil og at eg jorde alt galt :s

Lenke til kommentar
lå sikekrt en time eller noe og bare klina og følte litt her og der før fingen forsvant inn.

men får satse på at det går bedre nestegang... har litt noia på det no då,

føler det va min feil og at eg jorde alt galt :s

 

det skjønner jeg godt, men man lærer bare av feil vetu ;) du er ikke en mester første gangen... tok litt tid før jeg fikk jenta mi til å komme, men bare vent, du klarer det etter vert :)

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar :)

prøvde meg igår... gikk helt grett men hun e jomfru og er en som er veldig

snerpete på det området, endte med at hun bare fikk vondt :S

stresset litt med å orientere meg inni der og.. va så mange harde knotter her og der

og jeg følte de forandret sted hele tiden :p

Haha, herlig. Husker godt min første ekspedisjon i underlivet på ei jente. Tror aldri jeg har konsa så mye i hele mitt liv!

Lenke til kommentar
Gjest Alcoholic Gjest

haha :p

ja det var liksom sånn, jeg svettet liksom mer enn henne (selvom hun var rimelig våt)

føler jeg er nødt til å gjøre det bedre nestegang.. foreløpigt er planen langt forspill,

så videre til en del rubbing utenpå før jeg gjør min entre med en finger og gnir

litt oppover fram og tilbake roligt i x antall minutter og ser om det skjer noe :S

noen forslag te endringer?

Helvete hun skulle hatt en bruksanvisning på magen :p

Lenke til kommentar
haha :p

ja det var liksom sånn, jeg svettet liksom mer enn henne (selvom hun var rimelig våt)

føler jeg er nødt til å gjøre det bedre nestegang.. foreløpigt er planen langt forspill,

så videre til en del rubbing utenpå før jeg gjør min entre med en finger og gnir

litt oppover fram og tilbake roligt i x antall minutter og ser om det skjer noe :S

noen forslag te endringer?

Helvete hun skulle hatt en bruksanvisning på magen :p

 

fin plan :)

 

Men spør henne også om hun liker det, ikke vits og gni og ta på noe som er like godt som og bli gnidd på storetåa!

 

alle jenter er forskjellige, og de liker det forskjellig ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...