Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pcen takket for seg etter møte med xbox HDD?


Anbefalte innlegg

hei

 

koblet til en xbox (ikke 360) HDD som slave til pcen, den kom til windows xp starter opp og ble der, så prøvde jeg å ha xbox hdd som master men ingenting skjedde. så jeg ga opp og koblet alt tilbake sånn det var... da jeg startet den opp kom det to pipelyder og bildet var svart... WTF IS WRONG?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja de to pipelydene forteller deg vel hva som er galt? Dette avhenger av BIOS-typen så hvilken BIOS har du?

 

vet ikke :S det eneste som står i hk manualen er "plug and play" bios... var det det du mente?

 

Vel...hvilket hovedkort har du forresten?

 

k8mm-v series(ms-7142 v1.x) micro atx

Lenke til kommentar

Vel da har du en Award-Bios ihvertfall, fikk ikke lastet ned Manualen fra MSI. Men forutsatt at du har gått over alle kabler osv så kan du se om det står noe i manualen om såkalte Bios Beep-koder. Ellers kan du jo prøve den alltids så populære CMOS-clear som vanligvis også blir forklart i manualen.

Lenke til kommentar

Jeg er også skeptisk til å "resette" BIOS til standard-verdiene men ifølge Bioscentral så har ikke Award Bios noen feil som rapporteres ved to pip. Men kan jo godt hende at det er en spesiell kode for akkurat det hovedkortet, så som sagt se om det står noe i manuelen etter hva som kan være problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...