Gå til innhold

Ang. norske WoW spillere, + 2.4 whines.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må bare si at det ikke bare er en Elitisk holdning på forumet, det er også en ekstrem jantelovholdning fra mange. Med en gang noen nevner at de har gjort noe hig hend contenet, eller noe få andre har gjort er det med en gang: Elite holdning! ikke fortell meg hva xx er, jeg har lest om det på nettet så du vet ingenting jeg ikke vet.. ikke tro du er noe bedre!

Endret av Christeven
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er en av dem som ikke burde føle seg truffet av det for å si det slik, Diskuter din Paladin tråden, sier ikke mer ;)

Usj.. Nå trodde jeg Lycan hadde slengt dritt her inne og at du hadde sporet opp noe "n00b" spørsmål han hadde stilt i paladintråden.. Gjett om jeg ble skuffa.. :p

Skrevet
Du er en av dem som ikke burde føle seg truffet av det for å si det slik, Diskuter din Paladin tråden, sier ikke mer ;)

Usj.. Nå trodde jeg Lycan hadde slengt dritt her inne og at du hadde sporet opp noe "n00b" spørsmål han hadde stilt i paladintråden.. Gjett om jeg ble skuffa.. :p

:!: I lol'd.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Lycan er et leksikon for å si det enkelt :)

Skrevet

Ring Se og Hør, de er flink å skrape frem dritt om folk. Om den dritten de finner er sant er en annen sak :p

Skrevet
Lycan er et leksikon for å si det enkelt :)

Leksikon blir vel litt drøyt å si. Går vel mer ut på at han tar seg litt bedre tid til å spille enn andre, leser forklaringer på forskjellige spells, og tenker noen lunde straight.

Tror ikke det er mye jeg ikke skulle ha klart å svart på som han har svart på.

Skrevet

Hva er galt med pvp Original? Hadde ikke wow hatt pvp, hadde wow hatt mye ferre spillere = mindre penger = dårligere spill for dere "voksne folk"..

Skrevet (endret)

Synes de fleste "badge gear er en god ting, gogo casual!" postene her er gjennomsyret av dårlige argumenter. Hvordan kan dere rettferdiggjøre at en "under par" spiller blir overlesset med BT-epics, noe som andre har jobbet lenge og slitt for? Et av de kanskje mest populære, dog svakeste argumentene, er at casuals bruker akkurat like lang tid på spillet, og dermed fortjener hver eneste gratis epic som blir kastet etter dem. Det blir som å gi karakterer i matte på grunnlag av tid brukt på mattelekser, og ikke resultatet av prøvene.

Når dette var sagt, må jeg presisere at ikke alt i patch 2.4 er like ille. Fjerning av attunements er for eksempel et strålende tiltak, noe som tillater mer enn bare en brøkdel av wow spillerne tilgang til BT og MH. Nå kan kanskje også mindre "hardcore" spillere arbeide seg til bruktbart gear, noe som er flott.

Endret av Atezhe
Skrevet

R14 gear kan ikke sammenlignes med dagens PvP gear, and you know it. S2/S3 er far more viable i PvE sammenheng enn R14 gear noen gang var.

Jo, akkurat det var det for noen klasser. Bare se på våpnene. Var melee selv på den tiden og husker at våpnene hadde 59 dps. Man måtte inn i Naxx for å få bedre dps. Warriors sparka bra fra seg i pvp gear som dmg pve husker jeg og. Hadde noen warlocks også som gjorde det svært bra i pve gear.

Hvordan rettferdiggjør det easy epics? Jeg ser ikke sammenhengen her. Guildene som faktisk sikter etter server firsts osv, ligger der de er, fordi de faktisk hadde lagarbeidet som skulle til for å nå så langt. Det rimer ikke at Blizzard nerfer nesten hver eneste encounter i spillet for casuals. Dette betyr at casual guilds trenger mindre lagarbeid for å oppnå det samme som guildene som cleara bossene før dem selv. It. Does. Not. Make. Sense.

Rimer veldig godt for min del. Du poengterer det nesten for meg. For casuals har ikke det lagarbeidet som skal til for å klare encounters som var beinharde. Her skulle du ha skrevet: It. Isn't. Fair. For det er ikke rettferdig, for det er jo en vri blizzard gjør for å beholde subscribers.

Cleara Kael'Thas pre-nerf, og drepte Illidan 9. September.

Og er det ikke fetere å kunne si dette enn å si "Jeg cleara TBC contentet etter at de nerfa alt, var deilig ass". ;)

Og er det du som står bak Fylla-filmene btw? :) De er hvertfall knallgode!

Skrevet
Vi som raidet Naxx

lol

Haha, la merke til det samme ^^ (Antar det er lille magorian ze shaman)

Jeg spilte mage..

Det er greit. Det er hellslice som bruker kontoen til Magorian afaik? No? :p

Skrevet
Nei. Magorian er ikke original.

Virker bare rart at det joiner to stykker omtrent samtidig som kun poster i en tråd og er hjertens enig.

Skrevet
Vi som raidet Naxx

lol

Haha, la merke til det samme ^^ (Antar det er lille magorian ze shaman)

Jeg spilte mage..

Det er greit. Det er hellslice som bruker kontoen til Magorian afaik? No? :p

Hellslice er noob. Mine kontoer er banna så må ty til ninjaing av accounts for å få delta i denne morsomme tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...