Gå til innhold

De 3 programmene du ikke klarer deg uten!


Sicho

Anbefalte innlegg

Er jo ingen som har sagt at winamp er så utrolig bra,bare at det er det programmet de foretrekker å buke. Den gangen jeg brukte musicmatch synes jeg det var for klupmete. Winamp er lite, bra, og kan utvides mye med en rekke plugins. Dessuten har det mye bedre ski-muligheter enn musicmatch. Uansett,hold dere helder til topicen. Dette kan bli spennende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at en del påstår at Winamp er så utrolig bra, hva gjør det bedre en f.eks. MusicMatch som kan gjøre det meste (www.musicmatch.com)?

 

 

 

Tror ikke at det er at winamp er bedre, men det er et enkelt program med mange nok funksjoner for dei fleste.

 

 

1 Nero

2 winamp 3 (er jeg den eneste som bruker winamp 3 her?)

3 Resten...

Lenke til kommentar
Ah, hvorfor har jeg ikke visst om Statbar før .. Genial sak!

 

Yep, StatBar er ganske bra, bortsett fra at det kan poppe opp når jeg sitter og spiller. Men jeg overlever!

 

Når vi først snakker om WinAmp - er det noen som vet hvordan jeg får WinAmp (2.81) til å "fade" ut sangene når jeg trykker på pause/stop? Jeg fikk det til før, men så formaterte jeg også har jeg ikke funnet ut hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
Yeah må si Statbar var genialt, kommer sikkert på topp 3 lista mi rimelig snart.. Fortsett treaden, derfor jeg starta den.. Vil ikke gå glipp av noen geniale programmer.. :)

 

Programmet så bra ut, men det SLUKER systemressurser i Win98. Hos meg går ressursene ned fra 55% til 3% (!!) når jeg starter programmet. Har jeg under 50% får jeg feilmelding under oppstart. Får vente på versjon 2.4, skal visst være bedre...

 

Programmene jeg bruker mest :

 

Mozilla

WinAmp

Trillian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...