Gå til innhold

Blizzard gir bursdagsgave YAY...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget inn her en dag og da skulle accounten minn sitt gamecard gå ut den første mars, men når jeg logget inn nå hadde jeg fått 3 dager eller noe sånt :!: også fant jeg ut at jeg hadde satt in feil bursdags dato, hadde tatt feil måndte. hadde da klart å ta 1. mars istedenfor 1. april. i fjor fikk jeg en måndte faktisk... men da tankte jeg ikke noe mer over det. noen andre som syns slike tiltak fra Blizzard er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at de ikke bare har korrigert for Server downtime som acetec nevner? Eller at gamecard varer 3 dager ekstra p.g.a. mindre dager i feb. elns?

Skrevet

ganske sikker på at det er bursdags gave, ettersom det ikke har vært noe spesielt nede tid på serveren. kanskje sånn 1 time i løpet av 30 dager. også sto det til og med på account siden min, at gamcradet skulle gå ut 1. mars. mens når jeg da logget på idag sto det 3. mars. men kan greit være jeg har husket feil fra dagen før. kan sjekke om jeg har fått noe i mailboksen angående dette.

Skrevet
Kan være offline når du ikke spiller, kan også være en server du har alts på

Er vel litt vanskelig at en server er offline mens du spiller?

Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Skrevet

Jeg har bursdag i Januar og hadde et gaming card som skulle gått ut 3 februar. Men jeg fikk "1 Month Referral Reward". Vet ikke om det har sammenheng med bursdagen min though.

Skrevet

Min spilletid skulle visstnok gå ut 26 februar, som er bursdagen min, men jeg fikk spille til 1 mars. tror det bare er en bugg riktignok:) men men..

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...