smurt Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg finner ikke "kjør" i Vista home basic. Noen som vet hvor den er?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Det holder å skrive inn det du ønsker å kjøre i søkefeltet og så trykke enter.
Zeph Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Høgreklikk på oppgåvelinja -> Properties/Egenskaper -> Start Menu/Startmeny -> Customize -> Bla deg ned til "Kjør kommando" eller noko sånt. "Run command" på engelsk.
Crossfire Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 søkefeltet gjør nøyaktig det samme com kjør/run , pluss mer...
epqr Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg finner ikke "kjør" i Vista home basic. Noen som vet hvor den er? windows-tast + r
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 noen som vet hvorfor illustrator starter når jeg taster inn "c:" i startfeltet?? ser ingen grunn til at det programmet skal assosiere noe med den frasen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå