Minus Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Heisann! Var på LAN for en stund siden, og da la jeg merke til at det var noen som spilte "gitar" med tastaturet. Turte ikke spørre hvilket spill det var, så da spør jeg her istede. Noen som har anelse? Det var ikke AudioSurf, DDR eller StepMania. Noen som vet hvilket spill jeg mener? Endret 28. februar 2008 av Minus
andi_c Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 (endret) Kanskje det var Frets on Fire de spilte... EDIT: fungerer linken? Endret 28. februar 2008 av andi_c
Minus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 (endret) Linken fungerer fint! Der var spillet lastet ned og installert. Manglet en .dll-fil, men den fant jeg på nett. Tusen takk! Endret 28. februar 2008 av Minus
Zlatzman Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Andre muligheter er Guitar Zero eller rett og slett Guitar Hero til PC.
Minus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Spennende! Tenker jeg prøver ut begge to jeg. Designet på GuitarZero så jo litt bedre ut enn på Frets on Fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå