Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud. Kjøpte en boks den 16, og brukte den opp på kvelden i går. Må kutte ned no drastisk nå ! Har også fått en irriterende ising i 2-3 tenner på venstre side der jeg vanligvis legger prellen. Tilfeldighet ? Kommer tannlegen til å spørre om jeg snuser osv. liksom ?

Endret av Addan
Skrevet

Er det kult når vennene dine dropper å kjøpe snus fordi de vet du har? Skjedd skremmende ofte i det siste. Får lyst til å drepe dem.

Skrevet
Er det kult når vennene dine dropper å kjøpe snus fordi de vet du har? Skjedd skremmende ofte i det siste. Får lyst til å drepe dem.

Ingenting er verre en sånne fuckings snyltere :)

Skrevet

Hadde med meg ei eske med general på fest igår, halv eske. Så var det en som spurte om å få seg en pris. så sa han "Denna var god" så tok han opp en 200-lapp fra lomma og ga til meg. Weeee.

Igår sa jeg til pappa at jeg brukte snus. Hadde forventet at han ble skikkelig sur, men han begynte bare å spørre hvordan det var. Nå er det bare mamma som gjenstår, huff-.-

Er 15 år btw.

Skrevet

nå må jeg faen ha meg noe nikotin, skal kjøpe snus etterpå. Noen som har noen gode tips til en boks med portion av noe slag? Ikke nevn de vanligste da ;)

Skrevet (endret)

South State har en grov smak, ganske lik som Lucky Strike.. Skal du ha ordentlig snus, så kjøper du Nick and Johnny.

EDIT: Montecristo er også fin;)

Endret av mathiasb
Skrevet
Nick and Johnny West. Helt ok styrke for å være WP. Men skruf og nick er gode alternativ for den nikotinavhengige ungdom.

Haha. sånne som oss med andre ord :p

Skrevet

Mathiasb:

En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer.

OnT: Hva ligger prisen på for ett tårn i sverige?

Skrevet
Mathiasb:

En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer.

OnT: Hva ligger prisen på for ett tårn i sverige?

KOmmer ann på hvilken snus du skal ha da :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...