Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoal eple og fersken er svinegodt. Prøvde skoal vanilla også, men det smakte så forjævlig at det ikke gikk an å spise det. Enhver snuser med respekt for seg selv bør teste ut et par Amerikanere etterhvert. Namnam.

Og snuff er ikke noe for meg ihvertfall. En i klassen min hadde det med seg et par ganger.

Kan si så mye som at Grin^Nys=snuff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for den. Bestilte Skoal fersken og eple , samt en Kodiak long cut wintergreen etter anbefalingen så får vi se hvordan det går :) Tror ikke jeg går helt over til amerikansk da pga at det skal være mye mer skadelige stoffer i det..så er det vel ikke helt det optimale til bussturen osv pga all spyttingen , men det blir nok litt bra lørdagsknask en gang i blandt :p

Skrevet

Er ikke kronan billigmerket til skruf? Er Lucky strike en såkal "dip"? Mye som tyder på at det er amerikansk snus ihvertfall.

Skrevet

Man trenger ikke ha amerikansk snus i underleppa, selv om det fint går an og det er slik "de" gjør det. Jeg putter den minst like ofte i overleppa. Da renner det selvfølgelig mye mindre. Det fine med amerikansk dip er at man kan ha det i kjeften i 3-4 timer om man vil. Men da er det nødvendig å spytte litt saft fra tid til annen,ellers blir det nok fort hull i halsen :p

Skrevet

Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk.

Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det.

Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå.

Skrevet
Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk.

Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det.

Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå.

Nick white ? Wtf ? hvor er det å få kjøpt `?

Skrevet

Har noen erfaringer med forkjølelse/ondt i halsen osv, med snus?

For en stund tilbake så gikk jeg til legen fordi halsen min ble bare ikke bedre og det hadde gått en stund. Han spurte om jeg snuste eller røykte og førstnevnte gjør jeg jo.

Så er det uvist å snuse når man er forkjølt?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...